Stuck in a moment

Nakon što sam tri puta izbrisala napisano, u strahu od same sebe i svojih bolesnih strahova muče me sjene prošlosti.
Samo jedna riječ dovoljna je da vrati vrijeme, podsjeti me ono što je bilo i ono što će možda biti.
Kao voda tečem i oblikujem se, primam u sebe tuđe osjećaje i zrake njihovih duša, s duhovima mjesta i vremena i zadnjim treptajima očiju. Gubim sebe na putu. Skučenost uma, oslobodi me od mene same. Ne smijem, ti ne smiješ i mi ne smijemo.
Ne uništavaj se molim te jer mene boli više, ne znači ti baš ništa?
Dug je put povratka, staza crna i neosjenčana, ali svjetlost negdje u daljini obasjava kapi rose u rano jutro. Strahovi su me izjeli do zadnjih kapi srži u kostima i bojim se da se vrata više neće moći otvoriti kad ih zalupi onaj posljednji nalet olujnog vjetra. Svaki tekst sa istim riječima, svaka rečenica ista sa istom idejom.
Čitaj između redova.
Kao lutka na svilenim koncima u tvojim rukama, s raspuknutim srcem tvoja jedina. Vučem ih iz dana u dan, divim se njihovoj krhkosti i samo čekam kada će popucati. Pomozi mi da izrazim ono što ne mogu.
Gdje da krenem kada se svijetlost više ne nazire, vođena sa željom da uspijem sama i ne zavlačim se ponovno ispod onih mekih pokrivača tvog ponosa?
Život nas obasipa svojim udarcima, ali dovoljno je samo pogledati snop svijetlosti na nebu i razotkriti tamu pred očima.

Image Hosted by ImageShack.us


Snovi me zovu k sebi u naručje. Ruke su mi pune šavova i blijedih ožiljaka. Krv pršti iz ogledala i natapa tepihe mojih novih nadanja. Pijesak mi ulazi u svaku poru kože, a zmije otrovnice ljube stopala. Samo želim onaj mir i spokoj koji sam osjećala gledajući prostranstvo slika. Stajala sam nepomično i puštala tami da mi prekrije lice. Slike gorčine, boli i patnje među crvenim zidovima, svaka sa svojom porukom navirale su u sjećanje jedna za drugom, i sve brže i brže urezivale se u srce dok ih više nisam mogla primati. Pretvorile su se u oblike nejasnih veličina i čudnih iskričavih boja.
Jesu li stvarne?

Vaša, Spoiled bitch.

[ 09.02.2008. ][ 12:01 ][ Komentiraj ][ 28 ][ Isprintaj ][ # ]

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Design by Little Dreamer