Sačuvaj nas od zla i ne uvedi nas u napast!

nedjelja, 29.07.2007.

Predizborni mobbing

Prije nekoliko dana zvoni mi telefon, umiljat ženski glas s druge strane reče: „Marina ovdje, jeste li voljni odgovoriti na kratku anketu“. „Zašto ne, odgovaram na sve ankete, zašto ne i Vama“, kažem. Nakon pitanja o mojim političkim preferencijama i opcijama, kao i trenutnim dnevnopolitičkim problemima Hrvatske i mjesta u kojem prebivam ubrzo se ispostavi da je dotična gospođa/ica aktivistica jedne političke stranke, međutim to nije problem, pa i stranke trebaju odraditi svoj posao, ali ono što slijedi nakon ankete je neprihvatljivo. Niz prijedloga, sugeriranja i neutemeljena samohvalisanja, a sve kako bi pridobili moj glas za sebe. Zar se tu ne radi o jeftinoj reklami koju je jednostavno nemoguće kontrolirati od nadležnih institucija, a u podlozi leži pravi verbalni mobbing, a usudio bih se reći i teror, na običan puk koji prema članku u Večernjem listu od 27. srpnja 2007. naslova „SDP anketama pridobiva građane“ traje od proljeća, a do sada nitko nije sankcioniran za tu nezakonitost, iako je nedavno jedna televizijska postaja kažnjena od nadležne agencije s milijun kuna radi emitiranja sabora jedne druge stranke. Dakle ako ništa drugo i u ovom slučaju nadležna agencija (na žalost ne znam koja je to) bi trebala postupiti isto i kazniti Call centar te stranke radi zlouporabe položaja i kršenja zakona!

29.07.2007. u 20:18 • 2 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

"Teško je govoriti istinu, kad je laž svuda oko nas, sve dok laž ne postane istina, a moja istina laž (...) Gospode snage mi daj da pero moje ne vidi laži, a iz njega istina ostavlja trag, istina koja će nadječati laž(...)"

Linkovi

Blog.hr

Prijašnji postovi:
Zoran Milanović najpozitivniji
Obrazovani za SDP???
Branko Perica
SDP i obrazovanje
Crkva po mjeri!
Hrvatskoj trebaju promjene!
Vukovar, to smo mi!
Velika Srbija iliti Malena zemlja Raška!
Pošast današnjice ili neviđeno licemjerje!

Preporučeni blogovi (po abecednom redu):

BibBlog
blago meni
Hrvatska, ljubavi moja
inspektor clouseau1
lionqueen
markolinho
odmak
Savezna BiH
Sapienti Sat
voice_of_truth

Free Counter
Free Counter



Zadržavam diskrecijsko pravo brisanja komentara s vrijeđajućim sadržajem i onih koji nemaju veze s postom!


Korisni linkovi za neupućene:

Zoran Milanović Nemam pojma