< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2012 (1)
Veljača 2012 (3)
Siječanj 2012 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (4)
Ožujak 2011 (1)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Dust in the wind.

We keep on running just to get caught
and we know this is exactly what we want.


Mail & Msn:
little.miss.scare-all93@hotmail.com
Ako me netko nekada bude trebao.

Nick Cave - O'Children.
[Harry&Hermione's dance song.]



Damaris May Lynn.

Image and video hosting by TinyPic


Well, when I called her evil - she just laughed.
Well, cast that spell on me - boo witch craft.


Fallen stars.

A Current Obsession
Christine. Ville.


Photobucket
Samarie. [Lizzie Potter]

james lafferty!!!
Starz.

Photobucket
Nic.

Photobucket
Tom.

ben barnes
Nickolas.

Dani Avatar
Eleazar.

...and rest of Slytherins.

***

Others.

***

Alienor.
Amy.
Aeren. (one-shoots)
Damaris [ II u blogosferi. xD]
Jade.
Petra.
Rainey.
Ruby.
Starz.
Samie JP.


© Credits.

Copyright © 2010/11. By Damaris May Lynn.
Don't steal or i'll Avada Kedavra you.


Greatest inspiration:
- Harry Potter.

* My friends. [Without you, there is no me. ♥]
* You. [Without you, there is no true story.]
* Music. [Without it, there is no inspiration.]
* Art. [Without it, there is no reason for existance.]

Slytherin Pictures, Images and Photos


© predložak za web preglednik Mozilla Firefox najbolje vidljiv pri rezoluciji od 1024x768 ©

Omg.

02:25 - četvrtak - 11.08.2011.

Ovo je osobni post. Nema veze sa pričom.
Na pauzi sam sa Damaris. I dalje ne znam kako da završim priču.

Iskreno se nadam da će 'stara garda' videti ovaj post jer sam ja napad na Tomu i na Petru doživela kao da su napali mene.

Neću da dužim.
Molila bih sve ljude kojima se ne sviđa moje pisanje, Petrino pisanje, Tomino pisanje itd, da kliknu [x] i da se lepo izgube iz naših života. :)

U redu je dati dobronamernu kritiku, makar bila i loša, ali nije u redu ponižavati tuđi RAD faktički.

Mnogi od nas su bili na literarnim takmičenjima i osvajali visoka mesta (kod vas se to kaže Lidrano ili kako već).
Mi možda nismo savršeni i nismo 'zlatna generacija' i 'stara garda' kako vi sebe nazivate, ali imamo svoj stil pisanja i mnogi su od nas, garantujem, i te kako dobri u tome.
I, iznad svega, dobri smo ljudi i umemo da osetimo priču dok je pišemo, ako me razumete.

Petra je imala originalnu priču. I večeras sam čula da ju je obrisala zbog vaših zlobnih komentara.

Pišem 5 i po godina ako se računa period pre otvaranja mog prvog bloga. I ja sam nešto gora od vas? o.O
Osetila sam se prozvanom iz prostog razloga što je, verujem, većina nas odrasla uz HP i hpff i svima je to beg u svet koji je skica JKR i čeka nas da svojim perima napišemo ostatak.

SVE je ovo hpff.

Nije prosto u redu da za sebe tvrdite da ste bolji od nas i da vi bolje znate šta je 'gušt hpff-a' jer je i mi, bar za sebe mogu da garantujem, i te kako dobro znamo.

Idite u svoj deo hpff-a. Pišite za sebe, za vaše hpff prijatelje i za ljude koji žele da čitaju vaše priče.
Radite ono što i mi radimo.
Zapravo, iskreno, ne verujem da bi bilo ko od nas primetio da ste tu i da pišete opet samo da neko od vas nije ostavio Petri ona četiri komentara ili koliko već. o.O

Većina nas samouvereno vodi blog godinama i teži ka usavršavanju.
Ukoliko vi ne želite, možda neko od nas želi da se bavi pisanjem.
Ja ću prva upisati verovatno žurnalistiku (novinarstvo) ili jezike.

Apsolutno me bole pertle da li se vama sviđa moje pisanje ili ne.
Ili da li se vama sviđa Tomino ili Petrino pisanje jer ja znam da se meni sviđa.
I znam da, ma šta vi tvrdili, nismo loši.
Vi ste za nas neznanci.
Realno, meni nisu bitna mišljenja nepoznatih ljudi.
Ni dobra. Ni loša.

Ovo je sve 'umna relaksacija' kako bi to rekao moj najbolji drug. Ništa više od toga. No, može da bude uvod u nešto dobro.

Kao što rekoh, ako vam se ne sviđa - [x] i napolje iz naših, nazovimo ih tako, hpff života (imamo ih koliko ih imate i vi, jer dok vi niste bili tu, mi smo ostali i naše stvarali) i niko nikog ne dira.
Nismo ništa bolji jedni od drugih.
Svi smo umetničke duše koje su odrasle uz HP i voleće ga bezobzira što mu je došao kraj.
Iskreno se nadam da će vam svima doći do glave šta sam rekla.
Sve je ovo bespotrebno, na kraju ćemo uništiti jedni druge.
Nikome ne treba svađa i u hpffu.

Prosto sam morala ovo da napišem na srpskom. xD
Pi Es,
Liz, Nic, Starz, Petra.
Sve je dobro dok smo http://www.youtube.com/watch?v=ds71FbkWRyY. :)

Comments // 9 // P // Comments on/off

<< Arhiva >>




Web layout by Jinxie©. Font by dafont.com. Stock image by Moi Cody @ stock.xchng. No redistribution allowed. Copyright © 2007-2009 by Jinxie's Layouts. All rights reserved.