< svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2012 (1)
Veljača 2012 (3)
Siječanj 2012 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (4)
Ožujak 2011 (1)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Dust in the wind.

We keep on running just to get caught
and we know this is exactly what we want.


Mail & Msn:
little.miss.scare-all93@hotmail.com
Ako me netko nekada bude trebao.

Nick Cave - O'Children.
[Harry&Hermione's dance song.]



Damaris May Lynn.

Image and video hosting by TinyPic


Well, when I called her evil - she just laughed.
Well, cast that spell on me - boo witch craft.


Fallen stars.

A Current Obsession
Christine. Ville.


Photobucket
Samarie. [Lizzie Potter]

james lafferty!!!
Starz.

Photobucket
Nic.

Photobucket
Tom.

ben barnes
Nickolas.

Dani Avatar
Eleazar.

...and rest of Slytherins.

***

Others.

***

Alienor.
Amy.
Aeren. (one-shoots)
Damaris [ II u blogosferi. xD]
Jade.
Petra.
Rainey.
Ruby.
Starz.
Samie JP.


© Credits.

Copyright © 2010/11. By Damaris May Lynn.
Don't steal or i'll Avada Kedavra you.


Greatest inspiration:
- Harry Potter.

* My friends. [Without you, there is no me. ♥]
* You. [Without you, there is no true story.]
* Music. [Without it, there is no inspiration.]
* Art. [Without it, there is no reason for existance.]

Slytherin Pictures, Images and Photos


© predložak za web preglednik Mozilla Firefox najbolje vidljiv pri rezoluciji od 1024x768 ©

Running scared.

17:14 - ponedjeljak - 16.05.2011.

Napadaj na slytherinsku legendu se ubrzo pročuo.

Par dana pošto je Damaris koja je, usled pada, dobila potres mozga, izašla iz Bolničkog krila, shvatila je da je ljudi gledaju poprilično čudno te da se neki čak i pitaju kako se usudila da ga napadne.

Njoj je to, na neki način, bilo čudno.

Nije bila tip koji je htjela biti u centru pažnje, posebno ne za ovakvo što.

Naravno, još je čudnije bilo što su se pitali 'Kako se uopće usudila?'.

On je bio Svećenik.
Zbog ko zna čega bio je i 'slytherinska legenda'.
Činilo se da je zbog toga što je umeo sve - igrao je metloboj, postao asistent, bio je, po riječima djevojaka, prezgodan, imao je 'Iznad svih očekivanja' iz gotovo svih predmeta te uglavnom donosio poene zelenoj kući, ali ...ništa više od toga.

Damaris nije bila ni malo slaba. Netko tko je trebao biti budući Arhiepiskop tame ne može biti slab, naprotiv, može samo da bude jači nego što treba.

Ljudi to, nažalost ili na sreću, nisu znali.

'Ne obraćaj mi se.', presekla je Toma, koji beše krenuo ka njoj kada je, posle 7-8 dana kročila konačno u Društvenu.

'Nemaš pravo to da mi kažeš. Polazi ovamo.', rekao je, prišavši joj te je povlačeći za ruku.

'Makni se!', viknula je na njega, otimajući ruku. 'Zahvaljujući tebi i dalje ne znam gdje mi je otac i imam povredu!', ljutila se.

'Ma ne interesuje me, polazi!', viknuo je na nju, grubo je hvatajući za ruku da se ne može oteti te je povlačeći u mušku spavaonicu.

Ona se otimala dok ju je vukao niz stepenice.

Izgubila je svaki mogući autoritet koji je imala, shvatila je.
On se uopće nije obazirao više ni na njene besne psovke i prozivke a ni na jauk koji je izleteo nahinalno iz nje, kada ju je gurnuo u spavaonicu pošto je otvorio vrata.

'Pusti me već jednom!', pokušala je još jednom da se otme, međutim, on ju je povukao i srušio na krevet.

Ona je tresnula opet, svom srećom, ovaj put samo na dušek i jastuke. Žmurela je par sekundi, gotovo očekujući da će je napasti opet. Uhvatila je sebe da se plaši.
Zaista se po prvi put u životu uplašila i to od svog najboljeg prijatelja. Potom, shvaćajući da strah nije od pomoći, ustala je i potom otvorila oči, i dalje ga gledajući đavoljim pogledom.

Tom je, onako visok i krupan, stajao je pravo kao stub, raširenih nogu te ukrštenih ruku i gledao je ledeno.

'Šta hoćeš?', upitala je.

'Zašto si napala Nickolasa?', upitao je.

Đavolija kojom je ona odisala nije mogla ni da se uporedi sa Tomovom mržnjom u očima.

'A zašto da ne?', upitala je. 'Samo je on mogao da, posle onoga u hodniku Sobe po potrebi, zna da znam nešto jer je
shvatio da me nije napravio na ludu.'

'On nije ni znao da si Eleazarova ćerka, kretenu jedan.', rekao je, i dalje je gledajući ledeno.

'Nije morao ni da zna sadržaj pisma.', rekla je Damaris. 'Zar ne znaš šta se dešava? Zar ne znaš?'

'Znam. Ali to nije bio on.', rekao je. 'Umešala si ga u nešto sa čim nije imao veze, Damaris.', reče.

'On ZNA gdje mi je otac, Tome!', rekao je. 'A ti, ne samo što bacio čin na mene, izazvao mi potres mozga, to sve ne bi bilo važno da sam ja saznala gdje je ...sprečio si me da saznam gdje je, a znaš da me godinama to muči!', vrisnula je na njega, sada već besna.

'Znam i ja.', rekao je jednostavno.

'Šta znaš?', oduzela se.

'Gdje je Eleazar.', rekao je.

'Molim?', upitala je Damaris te se opet nije umalo srušila koliko joj se slošilo. 'Čekaj, znaš od 1. godine da mi je jedna od najvećih želja bila da upoznam oca i krio si mi to?'

'Ne znam dugo.', reče on. 'Znam od kad sam mojima poslao pismo o tome šta smo mislili da se dešava, a to je bilo ...ummm, dva dana pre nego što je tebi stiglo pismo.', rekao je. 'Nisi trebala da znaš, ne do Dumbledorove smrti.'

'Zašto bi mi pisao ako nisam trebala da znam?', upitala je.

'Zato što si bila u pravu, ono jeste bila zamka. Ono je bio Malfoy, on vuče sve konce jer ga Smrtonoše štite.', reče. 'Međutim, on nije ni znao šta je u pismu. Sova je ubijena posle dostave a pismo je poslato preko Nestajuće Vitrine.'

'Otkud znaš sve to?', upitala je.

'Nickolas mi je rekao. Zna da znaš sve još od onda kada te je uhvatio da špijuniraš u hodniku.', reče. 'Dijelom si se spasila što si mu rekla da si Eleazarova ćerka, Malfoyu je rečeno da te smakne odmah pošto mu je Nickolas rekao da znaš sve. Nisu znali koliko si bitna.'

Ona se uhvatila za čelo, spustila glavu i prošla prstima kroz svoju gustu, crnu kosu. Delovala je potpuno smireno u odnosu na momenat kada ju je Tom uvukao u spavaonicu i gurnuo na krevet, ali ju je iznutra odjednom izjedalo sve.

Nije Tom krio iz zle namjere, ali je osetila da joj je nož zaboden u leđa. I to od nekoga koga je najviše volela od svih ljudi koji su je, silom prilika, okruživali. Od nekoga ko je, činilo se, uvijek bio tu.

'Neki problem?', upitao je.

'Ne, Tome, u redu sam.', rekla je. 'Samo mi je krivo što znam da sam i tebi, a i cijelom društvu samo postala nužno zlo. To jest, što nisam znala ranije, na vrijeme da se sklonim.'

Tom je nekako pažljivo čučnuo, bojeći se njene blizine te brižno stavio svoju ruku na njeno koljeno.

'I Draconicus je nužno zlo, pa su se ljudi navukli na njega ...', rekao je, ne gledajući u njene crne oči.

'Od mene još uvijek nije kasno da se odviknete.', rekla je, gotovo kroz šamar sklonila njegovu ruku te grubo ustala te istrčala iz spavaonice.

Comments // 12 // P // Comments on/off

<< Arhiva >>




Web layout by Jinxie©. Font by dafont.com. Stock image by Moi Cody @ stock.xchng. No redistribution allowed. Copyright © 2007-2009 by Jinxie's Layouts. All rights reserved.