< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2012 (1)
Veljača 2012 (3)
Siječanj 2012 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (4)
Ožujak 2011 (1)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Dust in the wind.

We keep on running just to get caught
and we know this is exactly what we want.


Mail & Msn:
little.miss.scare-all93@hotmail.com
Ako me netko nekada bude trebao.

Nick Cave - O'Children.
[Harry&Hermione's dance song.]



Damaris May Lynn.

Image and video hosting by TinyPic


Well, when I called her evil - she just laughed.
Well, cast that spell on me - boo witch craft.


Fallen stars.

A Current Obsession
Christine. Ville.


Photobucket
Samarie. [Lizzie Potter]

james lafferty!!!
Starz.

Photobucket
Nic.

Photobucket
Tom.

ben barnes
Nickolas.

Dani Avatar
Eleazar.

...and rest of Slytherins.

***

Others.

***

Alienor.
Amy.
Aeren. (one-shoots)
Damaris [ II u blogosferi. xD]
Jade.
Petra.
Rainey.
Ruby.
Starz.
Samie JP.


© Credits.

Copyright © 2010/11. By Damaris May Lynn.
Don't steal or i'll Avada Kedavra you.


Greatest inspiration:
- Harry Potter.

* My friends. [Without you, there is no me. ♥]
* You. [Without you, there is no true story.]
* Music. [Without it, there is no inspiration.]
* Art. [Without it, there is no reason for existance.]

Slytherin Pictures, Images and Photos


© predložak za web preglednik Mozilla Firefox najbolje vidljiv pri rezoluciji od 1024x768 ©

Neko treći.

16:46 - ponedjeljak - 28.03.2011.

'Izvini, okej?', Damaris se već ljutila.

Njen najbolji prijatelj, činilo se, i dalje nije shvaćao da ga nije namjerno ostavila.

'Radim kaznenu zadaću zbog tebe, Damaris. Da li misliš da ću to ikad oprostiti?', rekao je Tom, namjerno od komarca praveći magarca.

'Ovaj, da?', nadigla je obrvu Damaris, te išla za njim po knjižnici.

'Ne. To je neoprostivo. Plus sam mogao dobiti zabranu na metloboj. Marš.', rekao je, hladno je ponižavajući, baš onako kako je ona umela ponižavati njega.

'Ma, whatever.', zakoluta Damaris očima, uzdahnu razočarano, okrenu se te krenu ka izlasku iz knjižnice.

Da bi brže sišla do Tamnice, krenula je hodnikom pored lutajućih portreta te se spustila do onog koji je vodio do Sobe po Potrebi.
Nije uopće razmišljala ovaj put o Malfoyu, njegovoj misiji i svemu čemu se, umesto nje, sada posvetilo njeno društvo jer su, kako je ona i shvaćala, bivali pomalo ljubomorni zato što je on od svih budućih Smrtonoša izabran za, po onome što su oni do sada saznali, poveći zadatak.
Novu glomaznu knjižurinu, ljubičaste boje, držala je u rukama, lagano koračala hodnicima te vidno zainteresirano i skoncentrirano istraživala njene sadržaje.

U pitanju je bila neka nova knjiga 'Filozofija Magije i Čarobnjačkih umova' od Stanislava Čupocveta, te je, koliko je stiglo u biblioteku, uzela, jer nikoga nije specijalno interesovalo.

Njenu koncentraciju i zainterovanost ubrzo su razbili nečiji ubrazani koraci te odzovanjavanje istih koje je dopiralo sa desnog hodnika na rasksrnici kojoj se približavala da bi krenula k Tamnici.
Automatski je sklopila knjigu i, spremna na svašta, izvukla štapić. Vidjevši odakle dopiru koraci, prikrala se ivici kamenog zida, na rubu početka desnog hodnika te gvirila.
Njene lijepe, krupne oči nisu uspjele vidjeti tko se prikradao tajnoj prostoriji u zamku. Onoj u kojoj je posljednji put vidjela Nestajuću Vitrinu. Vidjela je samo crnu odoru te kukuljicu preko lica kako otključava tamnozelena vrata sa crnom kvakom. Shvatila je da je vizuilacija vrata potekla iz uma nekog od 'zelenih' i još je malo više gvirnula.

'Damaris?', čula je muški glas.

Svesno se trgla, stegla štapić još malo jače te se okrenula. Sve što je vidjela bila je silueta sa izvezenim znakom Slytherina i upitnim pogledom.

'Šta radiš to?', upitao je opet.

'Učinilo mi se ...da se dešava nešto čudno.', zbunjeno je promrsila.

'Šta?'

'Voljela bih znati.',iskreno je odgovorila.

Nickolas je izvukao štapić te sporo koraknuo do zida i gvirnuo.
Još par sekundi je piljio i istraživao svojim dubokim pogledom hodnik, međutim, više se ni vrata Sobe nisu nazirala.

'Damaris, ovdje nema ničega.', reče zbunjeno, sležući ramenima.

Damaris je raširila svoje krupne oči, i dalje gledajući upitno u njega.

'Nemoguće.', rekla je. 'Savršeno sam svesna da sam ...'

'Damaris, nema ničega.', prekinuo ju je on opet. 'Nije mi ni jasno zašto se upuštaš u noćne šetnje sama, a znaš da zamak više nije bezbedan.', stegao ju je za nadlanicu te povukao ka Tamnici.

'A zašto se upuštaš ti?', otrgla se kada su već bili ispred portreta Tamnice i pogledala ga sumnjičavo. Želela je da on shvati da ona nije ni malo glupa i naivna. I da je trenutno bila besna što ju je pravio na debila.

'Damaris, ja sam ...drugo.', rekao je.

'Ne, Nickolase, nisi.', rekla mu je. 'To što si muško, ne znači da je bezbednije.'

'Damaris, veruj mi, drugo sam.', rekao je Nickolas.

'Ne, Nickolase, ona je drugo.', upao je netko treći u cijelu priču. 'Jednog dana ćeš shvatiti.', iz tame se pojavi Tomov lik. 'Zelenooki sknut.', reče potom, na šta se portret pomeri u stranu i ostavi im čist prolaz kroz hodnik do Društvene.

Damaris je još jednom poprilično ljutito pogledala u Nickolasa te krenula za Tomom.
Uzvratio joj je pogled, ali ga je ubrzo sklonio.


***

'Nic, ubeđena sam da sam videla nešto!', govorila je Damaris gotovo ushićeno u muškoj spavaonici.

'Šta si videla konkretno, Damaris?', upitao je Starz.

'Videla sam siluetu u odori kako otključava vrata Sobe Po Potrebi.', rekla je. 'Zašto bi iko zaključavao vrata Sobe Po Potrebi sam od sebe?'

'Zaključana su čarolijom.', reče Tom, koji se kasnije beše primirio i ubrzo izmirio sa Damaris. 'Da niko ne može da uđe u njegovu zamišljenu Sobu Po Potrebi, kapiraš?'

'Tu si u pravu.', reče Damaris. 'Ubijeđena sam da je ono bio Malfoy.', reče. 'I još je Nickolas pokušao da me ubedi da ničeg nije bilo ...'

'Pokušao je, u prevodu, da je napravi ludom.', prekinu je Tom ljutito, jer je i on želeo da zna šta se dešava. 'A oboje su shvatili da se nešto dešava.', reče. 'Zapravo, prilično sam siguran da je on bio neka vrsta obezbeđenja, a da se Damaris našla samo na pogrešnom mestu u pogrešno vrijeme.', dodade.

'Dajem glavu za to.', reče Nell. 'Samo ne znam kako će te u oči pogledati posle toga.', dodade.

'Ne mora da me gleda u oči, ne interesuje me.', reče Damaris. 'Shvatila sam da on uopće nije svestan da ja nisam ni malo glupa i da ne zna ko sam. I bolje je tako ...dok ne bude vrijeme.', reče. 'Samo mi nije jasno, zašto bi Malfoy otključavao i zaključavao Sobu Po Potrebi ako samo šalje znake u Nestajućoj Vitrini?'

'Možda je poslao sada nešto bitno. Mi još uvijek, faktički, ne znamo ništa. Ako on alarmira i šalje znake Smrtonošama u Dijagon Aleji, ne znamo za šta. Ne znamo svrhu.', reče Starz.

'Starz, ubijeđena sam da će oni doći na Hogwarts. Ubijeđena.', rekla je Damaris.

'Pored živog Dumbledorea je to nemoguće.'

'Koliko će da poživi, ne znam. Posebno pored Snapea koji je tajni Smrtonoša, znaš već za to.'

'Svesna si da Mračni Gospodar nema hrabrosti da ga ubije.'

'Ubit će ga neko drugi.', počela je da zaključuje. 'Ovo ide na štetu Svećenicima.', dodala je.

'Kako misliš, ide na štetu Svećenicima?', upita Tom. 'Zašto bi, kojeg vraga, Dumbledoreova smrt išla na štetu bilo kome sem Aurorima i dijelu Ministarstva koji nije na našoj strani?'

'Zato što će Mračni Gospodar pokušati naposljetku da pokori Svećenike.', rekla je Damaris. 'A Arhiepiskopa nema.', reče. 'Barem ja ne znam ni za jednog.'

'Damaris, otac ti je Arhiepiskop.', rekla je Nell. 'Ti si budući Arhiepiskop.'

'Nell, ja ne znam ni da li je on živ uopće. A ja nisam još uvijek ni dovoljno stara, ni dovoljno jaka da se suprostavim ni Gospodaru ni Dumbledoreu. Na žalost, nemam sreću kao glupi Potter.', dodala je.

'Ovo je borba između dobra i dva zla.', reče Tom. 'Znači, ni mi više nismo bezbedni.', stavio je ruku na čelo i ubrzo je sklonio. Razmišljanja mu očevidno više nisu davala mira.

'Nismo, Tome. Na žalost, nismo.', rekla je Damaris, nervozno prevrćući štapić u rukama.

Comments // 11 // P // Comments on/off

<< Arhiva >>




Web layout by Jinxie©. Font by dafont.com. Stock image by Moi Cody @ stock.xchng. No redistribution allowed. Copyright © 2007-2009 by Jinxie's Layouts. All rights reserved.