Balinjerada

19 veljača 2017

Danas samo fotke bez teksta (ok, možda samo malo)....

Što je to balinjerada.? Guglajte ljudi, guglajte..... Ne da mi se objašnjavati, dosta sam se namučila s fotkama.

Dva sata prije početka sve je spremno.



Protokol se zna. Prvo prođe "safety car". Ja ga zovem od milja "Interceptor". Onda mažoretkinje pa limena glazba. Nakon toga privremeni gradonačelnik za vrijeme maškara, trenutno bivši gradonačelnik, pa gost - riječki gradonačelnik i kraljica karnevala. To nisam fotkala jer mi se nije dalo.




Nisam mogla dočekati da puste balone!


Ovaj je tako brzo prošišao da sam ga jedva stigla fotkati.


Jedna teta u zlatnim godinama kojoj čestitam na mladenačkom duhu i volji i nadam se da ću biti poput nje (ako uopće ovako luda i neurotična i doživim te godine).


Mi smo respektabilan karnevalski grad. Naš gradonačelnik ne ide okolo po svijetu ulizivati se državnicima, mi smo face, nama oni dolaze sami. Evo Donald nam je došao iako je Melanija digla nos da koji kurac će u Hrvaškoj.


Barbara je živuća legenda opatijske balinjerade. Kako je rekao Dule Bonaca: kako znaš da Barbara dolazi? Prvo vidiš čičone pa onda nju. Mislim da je Barbi sa Lošinja, ali nebitno, zar ne?


Zdravstvo u Hrvata


Nek su ostali bez glave....


Bilo je tu i seksualnih pomagala.....


Ovi su dobili prvu nagradu u svojoj kategoriji. A šta ja znam u kojoj pasmater....tko bi to sve upamtio.


Moji APSOLUTNI FAVORITI!!!! STRIPPY!!!!!! Sredovječna generacija odmah će prepoznati o čemu se radi.



Neki novi zvončari....


Vojni rok je neizostavna tema.




Ovaj cilja ravno u mene, bogme mi se stislo prkno.


Prerano sam okinula fotku....


Ovaj Michael Jackson odmah oko dječice....


Moderni kauboji


Nije ni čudo da su ovi Ičićani tako skulirani.....eto na čemu su..... A nije ni čudo da mi u Primorju nemamo problema sa "č" i "ć" kad smo izdresirani na imenima mjesta kao što su Ičići.


Definitivno najslađa maškarica danas. Inače se ne pekmezim na ljudsku mladunčad, ali ne znam što mi bi danas.


Ovo je "Ivanišević". Nisam stigla prebaciti na video, ali zafrljačio je lopticu u publiku, bacao reket i ruksak na pod i sve ostalo što je umiljati Goran uvijek izvodio.


Što imaju zajedničko Vikinzi i Kvarner ekspress? Oboje spadaju u neka prošla, svršena vremena. Vrlo simbolična fotka priznat ćete.


Niti jedan događaj u Opatiji ne može proteći bez Duleta Bonace i Šajete. Osobito nešto vezano uz Pust.


Bez Zdenka i njegovog traktora također ne može proći ni jedna balinjerada.


Balinjerada se malo odužila pa sam propustila Kukale i njihovo brčkanje u moru. Inače, oni se uvijek na Novu Godinu kupaju u moru, možda ste već čuli.


Uvijek mi na kraju bude žao dečki iz Komunalca koji moraju sav nered i kažin koji ostane poslije maškara u rekordnom roku počistiti. A kad sam vidjela da su i oni maskirani oduševila sam se.


Pa pogledajte samo ovu ljepotu..... daaaa, ja ovdje živim i kurčim se time, nja nja nja!!!!!!








<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.