Jagodina

07 prosinac 2015

Naša prekodrinska turneja započela je s Ćuprijom i Jagodinom. U Ćupriji smo bili smješteni, a u Jagodinu smo odlazili turistički. Jagodina je jedan živahan gradić od cca 36 000 stanovnika koji nas je ugodno iznenadio, da ne kažem i oduševio u svakom pogledu. Kad mi Opatijci negdje otputujemo jedva čekamo da nas pitaju odakle smo, tako da se možemo kurčiti i preseravati. Sam b(l)og zna da ne robujem predrasudama, ali kad nam je rečeno da ćemo prvo malo turistički u Jagodinu, skrušeno priznajem da mi je prva pomisao bila: what the fuck? Što se ima za vidjeti u Jagodini!? Imam u svoju obranu reći da pretpostavljam da se većina Hrvata kao i ja razumije u turističku ponudu centralne Srbije otprilike isto kao i Mara u krivi kurac (što je, mislili ste da sam se izliječila od prostačenja, kako da ne....). Što se mene tiče, znala sam da je Jagodina bivše Svetozarevo i da je poznata po Jagodinskom pivu. Ako mene pitate, i to je nešto.

Ispostavilo se da Jagodina putnicima, turistima i slučajnim namjernicima nudi jako puno. Mogli bi čelnici naših turističkih zajednica ovdje štošta naučiti.

Pa, krenimo laganini.....

MUZEJ VOŠTANIH FIGURA

Dežurna njurgala primjetit će da vjerodostojnost možda i nije posve na visini, ali za b(l)oga miloga, sama ideja je genijalna. Postoji li negdje u Hrvatskoj uopće muzej voštanih figura? Eto prijedloga broj jedan za TZ Grada Opatije.

Novak Đoković

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.