Duhovne sfere (nema veze s religijom)

01 ožujak 2014

Ipak sam ja nekakvo žensko i to još poprilično....a recimo to uljepšano.... raskošno. Ono, ima me posvuda, a na nekim mjestima i previše. Ponešto je na pravim, a puno toga na krivim mjestima kako to već u životu biva. I tako mene svako toliko spuca pa se sva bacim na dijete, zdravi život, vježbanje..... Pa me to drži neko vrijeme, a onda opet prevagne hedonizam, lijenost, inertnost.....

Tako me spucalo i sada. Doprlo mi je do mozga da ljeto samo što nije na vratima i tigrasti kupaći jest fora, ali na tigrici. Ne na slonici. Ima ta jedna nigeruša kako joj tepamo od milja, Tiffany Rothe. Otkrila ju je na You Tube-u moja kćer koja je vježbanjem istesala liniju pa sad izgleda kao Barbika, jedino što joj malo cica ne bi bilo na odmet. Tu se, na žalost, nije uvrgla na mater. Tiffany je jako simpa za razliku od nekih drugih "virtualnih" trenera. I većina njenih vježbi mi paše. Drugim riječima, ne moram poslije zvati hitnu.

I tako odradim ja 45 minuta razno razih setova vježbi za ovo i ono i mislim si - fali mi nešto da dođem do punih sat vremena. I pošto me zadnji set onako pošteno razjebao trebalo mi je nešto laganini. I eto ti vježbi pod radnim nazivom: istezanje, meditacija i zahvalnost (?).

Rekoh, hajde kad već vježbam da napravim sve pravilno do kraja pa da se na kraju fino istegnem i rastegnem. I sve je bilo dobro dok smo se istezale i rastezale i sad počnu neke joga spike. Hajde dobro, sjednem ja kao indijanac, ono klasična "ooooom" poza, oči zatvorene, dlanovi okrenuti prema gore. palac i kažiprst se dotiču kao da pokazujem "ok" (reklama za Vegetu). Ono kao: skupljamo energiju svemira, kurca, palca, čega već ne. I sad treba meditirati i uživiti se. Kaže Tiffany: "slušajte svoje srce". Uopće ne čujem svoje srce. Jebo te, jesam li ja živa uopće? Možda sam i pandrknula za vrijeme vježbanja pa nisam ni primjetila? Hajde dobro, trudim se, trudim.... A onda ona počne srati: "a sada uzimate veeeeeliki kist i umačete ga u boju koju najviše volite i bojite svoje tijelo i ono počinje isijavati bojom i stvara se oko vas aura......" Otvorim ja jedno oko - WTF???!!!! Zamišljam, zamišljam, al da ga jebeš ne mogu se zamisliti kako se farbam u šta ti ja znam, roza. Ma ni u moju omiljenu crnu boju. Ili crvenu. Ipak sam ja stara komunjara. Ona i dalje sere: "sa svakim izdahom otpuštate energiju u svemir, a sa svakim udahom vraćate je u svoje biće...." E tu meni bude dosta tog sranja, otvorim oči i kažem: "Ma puši kurac Tiffany" i opalim još jedan set vježbi s utezima.
Nema majci... stvarno sam prava ovnovska sirovina. Nikad od mene sofisticirana i produhovljena žena.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.