Muškarci se bolje zabavljaju

24 siječanj 2014


Što ti znaš Wind kako se muškarci zabavljaju bla bla bla...... e, pa Wind zna. Kad sam bila još mlađa nego što sam sada imala sam ekipu u kojoj sam bila jedina cura. I zato sa sigurnošću tvrdim da znam o čemu pričam i da sam kompetentna o tome pisati.
Izlazi li još „Klik“? To je jedan genijalan časopis namijenjen pretežno muškoj populaciji koji ne samo da sam s guštom listala ,već ga i kupovala i čitala od korica do korica. Najviše sam voljela rubriku u kojoj se opisvalo kako se u nekim situacijama ponašaju žene, a kako muškarci. Bilo je tu dosta karikiranja i pretjerivanja čisto zabave radi, ali sve u svemu vrlo životna i istinita rubrika. Pa ću i ja u tom stilu.
Situacija: žensko društvance i muško društvance dogovaraju se za izlazak.
Ženskadija
I . šalje sms D. U kojem piše:“ mogle bi van večeras“. Napomena: I. nije muško, iako će se ponekad u daljnjem tekstu tako činiti. Također, razgovor je skraćen jer mi se ne pišu romani.
D: Može! A kud ćemo?
I: Nemam pojma, nije ni bitno, glavno da se nekud ide.
D: Pa kako ću znati što da obučem ako ne znam gdje idemo?
I: Joj, pa ne idemo ni u kazalište ni na trening, što ja znam, obuci se normalno.
D: A što ćeš ti obući? Što ti to znači normalno?
I: A što ja znam, vjerovatno traperice, majcu i čizme.
D: Hm.... a ja bi se baš ono ful sredila.
I: A ti se ful sredi.
D: A hoćeš li staviti štikle?
I: Ne vjerujem.
D: Dobro, jer ni meni se ne nose štikle. A jesi zvala ostale cure?
I: Nisam još, ti zovi B. a ja ću zvati T. Možeš zvati i A.
D: Hm..... kad B. čuje da dolazi A. neće htjeti ći s nama, znaš da je ne podnosi.....
I: Par sati s A. je neće ubiti. Uostalom, ako neće s nama ne mora, tko je jebe.
D: Ok, idem ih sad zvati pa ti se javim. Evo B. je online na fejsu.
I . zove T. Srećom, T. Je relativno normalna ženska koja kaže: „ A tko sve ide? Ma zaprvo boli me kurac tko sve ide, glavno da idemo. A kud idemo i gdje?“ I: „Javim ti“
U međuvremenu B. koja tipka s D. Na fejsu šalje I. poruku na viber:
B: Upravo tipkam s D. Kaže da ćemo ići van i da ide ona krava A. s nama. Ako ona ide ja ne idem.
I: Ma daj ne seri, pa bolje da nas je čim više. Nećeš vodit s njom markove konake, ne kompliciraj.
B: A kud ćemo uopće?
I: Joooooj, što ja znam, naći ćemo se u gradu pa ćemo otići gdje nas bude volja.
B: A što ćeš ti obući? Ja bi se ono ful sredila, štikle..... dekolte, minjak.....
I: Ja ću obući traperice, majcu i čizme.
B: Koju majcu, onu fora novu s tigrom? A te čizme, jesu na štiklu?
Uto stiže sms od D......
D: evo me na fejsu tipkam s B. Ona ne želi da ide A. s nama a ja sam A. već zvala i ona je rekla da će doći. Pita kud idemo jer ne zna što bi obukla. A kud idemo, stvarno.... ja bi na cajke J
I: Gle, hajde da se mi nađemo u gradu pa ćemo onda vidjeti što ima po kafićima i klubovima.
D: Čuj, B. će se ful srediti, ono minjak, dekolte, štikle.......
I: Da, i?
D: Pa ne možemo mi kao zadnje štrace pored nje......
I: Ja mogu. Ne želim se mučiti na štiklama, želim se zabavljati a ne prolaziti torturu.
D: A. je rekla ako će se B. sredit ful onda će i ona.
I: Počele ste mi dizati tlak, čekaj zove me T.....

Telefonski razgovor između I. i T.
T: Onda, kad i gdje me pokupiš?
I: nemam pojma, još se vodi rasprava tko će što obući.
T: Isuse Kriste, s kim ja to idem van..... da, stvarno..... a što ćeš ti obući? Ja sam se mislila ful sredit.....
I: Znaš što T.... puši kurac! Obuci što god hoćeš, dođi u spavaćici. Dođi gola, pun mi vas je kurc više.
T: Nervozna si...... sigurno si u PMS-u. Hajde kad se smiriš javi.

B. piše I. na fejs:
B: Čuj, D. bi na cajke. Meni se na cajke ne ide.
I: Pa ne ide se ni meni, ali jebi ga, znaš da D. i A. ne vole rock.
B: Pa ne volim ni ja rock, ja bi u neki klub s pop i tehno mjuzom.
I: Čuj, pošto smo sve različite i pošto i onako nećemo pustiti korijenje u jednom kafiću, klubu, bilo čemu, pošteno je da idemo i na rock i na tehno i na cajke i pizde materine. Uostalom, na te jebene cajke se i onako ide već u gluho doba noći, a do tad ćemo nešto šljoknuti pa će nam i onako biti svejedno kud idemo.
B: Imaš pravo.
I: Aleluja!
B: Ali sad sam se sjetila... ja sam na dijeti, ne smijem pit alkohol.....
I: Isuse, na psihijatriji ćuzavršit s vama.....
B: Joj.... ima pravo T. da joj zvučiš nekako nervozno... jel možda moraš dobiti mengu? Jel ti možda ne daj bože kasni menga?

U međuvremenu A. šalje poruku: „ok, nek ide i ona kurva B. ali ako mi samo nešto zucne zlobno i provokativno oči ću joj iskopati, majke mi“.
U isto vrijeme A. i B. se dopisuju na fejsu , sami kisići, smajlići, sladunjave sličice, ogovaranje ostalih cura, a dok tipkaju kolutaju očima.

I tako još otpriike sat vremena. A da se još nije načelo ni pitanje gdje će se koke naći, u koliko sati i tko će koga pokupiti, tko ima auto, tko nema auto.....

Muškadija:
D. šalje poruku T. A. Š. i Ž.
„21.30 kod okretišta trojke“
U 21.30 svi su se našli kod okretišta trojke. Nitko ne pita kud se ide, tko će što obući, tko će doći autom, tko je još pozvan.....








<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.