Učka - prvi dio

13 listopad 2010

Kao što svi znaju u petak je bio praznik. To što većina ljudi nije imala pojma o kojem prazniku se radi je već tema za neku drugu priču. Ali, nećemo sad o tome. Bitno je to da nekim čudom u petak nisam radila. Pa je pala odluka da se ide familijarno negdje u prirodu i da povedemo i zvjerad. Već godinu dana Tata nam spominje nekakve šumske staze po Učki kojima je on šetao do nekog potoka. Mala je odmah bila za, a ja sam bila pomalo skeptična. Još uvijek se sjećam one berbe divljih šparoga prije pet-šest godina koju sam jedva preživjela.

Jedva da smo parkirali auto kod pansiona "Učka" kad eto ti tipa i ženske. On tegli kameru na ramenu, a ona sva skockana. Kažem ekipi da mi ovo smrdi na nekakvu televiziju..... Kad ono, stvarno. "Dobar dan, smijemo vas nešto pitati?" Gurnemo mi Tatu u prvi plan jer penzići i onako vole pričati s nepoznatim ljudima. Okrenu se oni prema meni i maloj a mi već skrivamo face: "Nemojte nas ako boga znate...." Svejedno su nas kurve usnimili s leđa i prikazali naveče na nekoj lokalnoj televiziji. I sad se mislim je li manje zlo vidjeti na tv-u svoju rit ko Velebit ili njušku bez šminke...


Kojim putem krenuti.....
Image and video hosting by TinyPic

Valjda je to - to.....
Image and video hosting by TinyPic

Kaže jedan renomirani bloger da se piše samo o kuhanju, psima i mačkama. Mačku nemam, o kuhanju drugi put, a psa hvala bogu imam. I zato evo serija "psećih" fotki.

Bea u svom elementu:
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Boni nije sva svoja (kakva gazdarica, takva kuja). Popizdila je i počela se valjati po koprivama.
Image and video hosting by TinyPic

Ipak je zgodnije valjati se po travi....
Image and video hosting by TinyPic

A sad nešto samo za Alexxla-a. Naravno, očekujem da mi kaže koje su ovo gljive. Osobito nas zanima koja je ona zelena:
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Za danas dosta....


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.