Makeover

05 lipanj 2010

Da, reklama je - ne, nije plaćena. Ali ako može blogtočkahaer reklamirati razne debilne igrice i maltretirati me s onim pčelama što vucaraju boce Coca Cole, mogu i ja nabaciti jednu reklamicu na svom ultra hiper cool blogu koji, kao što bi rekao car Krule, dnevno posjeti jedan do dva čovjeka;)

U Rijeci se otvara novi salon za šišanje pasa. Sram me bilo, zaboravila sam kako će se zvati. Nensi ili Nesi ili tako nekako.... Uglavnom, po vlasničinoj kujici. Kako salon još nije zvanično otvoren fotke koje slijede su čista ekskluziva.

Bonnie prije "tretmana":

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Wtf? Jel' vi to mene mislite objesiti?

Image and video hosting by TinyPic

Wall of fame

Image and video hosting by TinyPic

A evo ga i naš susjed Bono.

Image and video hosting by TinyPic

Hej, Wind, pa vidi što mi rade a ti sjediš i još se smiješ! Neka netko zove društvo za zaštitu životinja!

Image and video hosting by TinyPic

Ma gonite se svi skupa u krasan kurac, idem ja ća!

Image and video hosting by TinyPic

A vidi ovu kuju... samo se ti ceri.... ti si slijedeća.....

Image and video hosting by TinyPic

Je više gotovo?!

Image and video hosting by TinyPic

Uuuuuu, pasmater.... baš sam zgodna. Di ste komadiiiiii?

Image and video hosting by TinyPic

Dva sata ste me strigli, čupali, rastezali, toćali u vodi, maltretirali fenom, špricali parfemima i sad me više pustite na miru. Što ovdje kuja treba napraviti da bi dobila kavu? Konobaaaaaaaaar!

Image and video hosting by TinyPic

Update:

S obzirom na to da smo Bonnie i ja bile u salonu dok je još bio u fazi uređenja nisam previše fotkala sam interijer. Ali vidim da je vlasnica stavila fotku na fejs pa eto, da vidite kako je cukreni salončić, k'o bombončić (opet imam pjesničku fazu, pasmater...).

Image and video hosting by TinyPic

I da - zove se "Nesi".

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.