Riječki karneval (eto, red je...)

15 veljača 2010

Nakon silnih muka s proždrljivim digitalcem koji ždere skupe Duracell turbo baterije ustanovila sam da moj jadni mobitel i nema tako lošu kameru kako sam mislila, samo ima loš - ekran. Naime, malo sam se igrala novim službenim mobitelom (a jebi ga šefe, kad si mi ga već dao na korištenje, mislim mobitel, nisam ja kriva što ima i kameru i mp3 i usb stick i memorijsku.....) pa sam prebacivala blootoothom fotke s mog Samsunga na službeni Nokiu. Kad ono - super fotke! Jebem mu mater, da sam to barem prije znala.!

Vidim da baš i nema previše fotki s riječke karnevalske povorke pa ću podijeliti s vama ovo malo nešto što smo snimile kćer i ja, svaka svojim mobitelom.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

A da je bila pomalo otužna povorka ove godine - bila je. Valjda je i tu recesija uplela svoje prste.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.