Eventuša

22 siječanj 2010

Koliko puta sam ovdje izjavila da tražim dečka rokera? Dosadila sam već i bogu i vragu. I ništa... I tako već godinama... Pa sam odlučila malo okrenuti ploču. Jebite se, kad već ne znate prepoznati pravo žensko idem se ja malo motati među šminkerima. I što mislite koji event je Wind izabrala za svoj debute (ilitiga first appearance)? Ni manje ni više nego otvaranje ultra fensi šmensi kluba Boa 2 u Rijeci.

Da, da.... a što ste vi mislili.... nije Wind mačji kašalj. Ne samo da smo ekipa i ja dobili pozivnicu nego smo imali i rezerviranu posebnu VIP ložu gdje su nas mazili, pazili, tetošili i obilato častili koktelima.

A mnogi celebrity su nam prilazili i došli nas pozdraviti ljubomorni na činjenicu da imamo najboli separe.
Tko zna, možda me vidite i na Red Carpetu.

A jebat ga..... ne mogu ja lagati..... ovako je to bilo: kurac bi ja dobila pozivnicu da mi vlasnikova majka nije kolegica. I isključivo iz tog razloga dotični je svako toliko provjeravao je li nam sve po guštu i uslikavao se s nama. A to što nas je Dino Bubičić došao pozdraviti možemo zahvaliti činjenici da je sin našeg kolege i da je dobro odgojen dečko. Marina Perazić kimnula nam je u prolazu jer često dolazi u našu firmu. Ostali koji su nam se čmarili (a u životu ih nismo vidjeli) valjda su računali s tim da nije zgorega praviti se da poznajemo osobe koje sjede u VIP loži, nikad se ne zna.

Fotki nemam. Pa nisam ja paparazzo da trčim za raznim zvijezdama i zvjezdicama. Za ta sranja imate Red Carpet, Story, Extru, Gloriu i ostalo žutilo. Čisto sumnjam da ćete me negdje vidjeti jer ako kamermani i fotografi imaju iole zdravog razuma - izrezat će me.

Inače, klub je prva liga i jako mi se sviđa. Osobito ogromni kristalni luster koji započinje na katu a završava u prizemlju. Konobari si ultra simpatični, mjuza čak nije bila preglasna a ventilacija radi savršeno.

Šteta što je zmija ostala u Malinskoj.

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.