Što imam reći u svoju obranu

14 siječanj 2010

U svom postu "Shake that (fat) ass" Bookeraj piše o dijetama i mršavljenju.

Shake that /fat) ass

Kaže, ponukana je dvama blogovima. Kako je jedan od njih moj (
Da čujem, tko je još na dijeti? )nekako se osjećam direktno prozvanom i želim reći par riječi u svoju obranu.
Zašto nisam ostavila komentar? Jesam. U stvari, pokušala sam. Pa sam obavještena da je moj blog prijavljen kao spam. Zašto? Nemam pojma. Recite vi meni. Napisat ću ga ovdje.

Da, na dijeti sam. Pojam "dijeta" ne mora nužno značiti izgladnjivanje ili nasjedanje na marketinške trikove. Ne gutam Herbalife, Xenicale, Reductile, kapsule kaktus dijete i slična sranja. Promijenila sam način prehrane i izvukla Orbitrek ispod naslaga odjeće kojoj je bio zgodna vješalica. Imam znatan višak kilograma koji je velika prijetnja zdravlju. Sasvim mi je jasno da nisam kile natukla preko noći i da ih preko noći neću skinuti. I jasno mi je da je formula u stvari vrlo jednostavna - potroši više nego što uneseš. Ali kad se s godinama natuče oho-ho kila i uz to razvije svojevrsna ovisnost stvar nije tako jednostavna. Velika je to borba, prvenstveno sa samom sobom i svojom psihom. Usudila bih se reći ništa manje teška nego borba s alkoholom na primjer.

Ne sumnjam uopće u dobru namjeru blogerice Bookeraj, ali ova prijava za spam mi je dirnula u živac. Pretpostavljam da to nije do nje i zaista me živo zanim što sam to zgriješila i čime sam prekršila pravila servisa.
Čak nisam ni psovala.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.