LINK | LINK |
Dushevni boljesnik se razbolio - JEBEMO LJUDE U MOZAK IZ ZAJEBANCIJE - Blog.hr

31.08.2006., četvrtak

Dushevni boljesnik se razbolio

E ovak, kak sam bio i najavil' bio sam privremeno odusto od pisanja ovog bloga, al ipak eto odlučih napisat novi novcatni, dosad neviđeni post! Naime oni koji nas redovno čitaju primjetili su da smo bili malo pa puno neozbiljni, i eto vidjeli se neki dan fukinho i dusevni bolesnik na igrlištu wille {pošto sam primjetil da mnogi od vas nemaju blage šta je willa, e ovako, naše naselje se naziva vila, al mi smo ga malo ljepše intepretirali, tak da ga nazivamo willa,} i malo smo popričali o ozbiljnim političkim, društvenim i gospodarskim temama, i na temelju te naše sjednice odlučili smo da čemo se ubuduče posvečivat ozbiljnijim temama, dakle nema više spominjanja kreBilla, tokio bordela, godpona Isusa i njegovog tate gospodina Boga & kompanjona, sada smo se okrenuli bahatom amerikancu Bušu, našem dragom ministratu Pomorcu, pederski i pedofilski nastrojenim ljudima, našim dragim susjedima slovencima i još dražim srbima & ostalim temama koje muče ovaj naš život, al odma da napomenem, prema potrebi, ak se nađe koja budala, opet čemo počet pisat pjesmice o Billu ili o nečem drugom, al nadajmo se da do tog neče doči….dakle, ovo je povjesni post koji če se pamtiti i generacijama prepričavat kao post koji je donio revoluciju na ovom našem, sada več podosta popularnom blogu….i sada da počnem s nekim stvarima, primjetili smo na dosta blogova da se objavljuju naše pjesme bez imenovanja, sada ljepo kažemo da se imenuje ko je autor tih pjesama (willa666) ili čemo počet prijavljivat adminu za kršenje životinjskih prava!....e da, evo primjetih također da su na nekim blogovima osvanuli naši banneri iliti reklame, i eto još jednom se zahvaljujemo, i eto ak neko nosi naš banner nek nam javi i mi čemo poslat sanitarnu inspekciju da utvrdi dali se naš banner zapravo nalazi na tom blogu, i ako se nalazi, taj blog čemo uvrstit među naše linkove, i nadam se da če bit takvih ljudi zbog obostrane koristi, e eto bilo meni dosadno, pa sam se malo poigro i napravio novi, novcati, nezamjenjivi, dosad ljudskom oku neviđeni, ganc novi, izravno sa kompa duševnog bolesnika, friško redizajniran banner willa666, koji se ističe svojom elegancijom linija, savršenstvom pokreta, iznimom velikom aerodinačičnošču a isto tako i predivnim voznim performansama našem uhu drago vidljivih! I dakle dame i gospodo, djevojčice i dječaci i sva ostala biča koja ste se okupili ovdje, pogledajte ovo savršenstvo ljudske muke, truda i rada:

eo i kod od ovog našeg bannera, bili bismo zahvalni kad biste ga stavili na Vaš blog, dakle:



Kak' i vidite to je več nadaleko, naširoko a bome i navisoko poznazi willin križ udesno! Znam da ste oduševljeni, al ipak je to bilo i za očekivat za 9. čudo svjeta! (ja sam osmo), ajd valjd čete stavit ovaj banner, jel? Ko bude kak' sam i rekel odma letu u linkove…
I da još malo potaknem da glasate za naš prekrašan blogič, k'o i za banner, ko glasa, bude glasovan!:
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

Dajte ljudowi molim vas recite, di je ovdje kultura? Ajd da je to napravio neki neznačajan čovjek, al prezident of amerika? Pa ja bi ga odma pozvo da da ostavku!, al jebiga, nememam njegov phone:

I eto odlučih da u mojim postevima odsad bude objavljivana slika posta, i eto ovog posta slika jest ova:

P.S. LIFE IS SHIT, AND THAN YOU DIE, ili prevedeno na naški ŽIVOT JE SRANJE I ONDA UMREŠ


Piso: a ko drugi doli Duševni Bolesnik

Peticija da konačno neki normalan bend dođe u HRVATSKU!!!!!!!!!!!
- evo reklamiram peticiju jedne prijateljice iz Splita. Molim vas da potpišete peticiju za dolazak najbolje live grupe-....tako kaže i tako kažu!!!
- 21:24 - ISERI SE (<666>) - TROŠI Spermu - SpermaLink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

uuu lega vid kolko je sati:



OVO JE ISTINArolleyes
"Sometimes I feel
Like I don't have a partner
Sometimes I feel
Like my only friend
Is the city I live in
The city of angels
Lonely as I am
Together we cry....

I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way.."



Podržite nas u svojim erotskim mislima :D

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com



Jebemti Isusovu modu!!!!

Svijete, popuši kurac ako gledaš modu i slušaš sranja!!!!!!!





KOLKO VAS SE ČUDI OVOM BLOGU!!
Counters
Get a Counters

__________________________
naš banner, yeah:


eo i kod od ovog našeg bannera, bili bismo zahvalni kad biste ga stavili na Vaš blog, dakle:


O NAMA:

FUCKINHO
- živim na Zemlji
- rođen sam u 20. st.
- jedem, pijem, dišem
- prstenjačim se
- slušam glazbu
- hodam sa Djevicom Marijom
- uzor: Moj čača
- nosim grudnjak broj 3
- nosim poderane usrane gaće
- smrdi mi iz usta
- Omiljena izrečica: Moja sučut
- Omiljena psovka : Jebo te ..........
- idem u školu
- igram se
- režem vene kad čujem cajke
- jedem i pušim travu
- guzim ti mamu!!!!!!

CURKE i DEČI!!!!
AJ POGODITE KOJEG SAM SPOLA???
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

__________________________


Bolnički Karton:
Ime: Dusevni Bolesnik
Msn: roker007@net.hr
Čet Nick: Dusevni_Bolesnik, a koji drugi bi bio?
Opis Bolesnika: ljepi crnodlaki četveronožac, sa velikim crvenim...hmm, nazovimo ga jezik :D
Sluša: oca, majku, braču, sestre i rodbinu...al sam kad je pijan
Nesluša: sve ostalo
Voli:tebe ne
Nevoli: ovaj blog
Utvrđene Bolesti: moždana retsardacija, gliste jebačice u području pazuha, očni obrnitis, usni te nižni smrad,
Dijagnoza: černobilsko zračenje dva puta na dan po sat vremena

slika govori 1000 rječi, mislim da to tak ide, ma jebe mi se, ugl. evo vam moja slikica:


šta se smiješ, ljepši sam od tebe!!!!!

__________________________

Čoeče, zakon pjesme!
RHCP - Adrsajd
Ramons - Pet Semetary
Ramštajn - Te Kjero Puta
Ramštajn - Fojer Froj
Sepultura - Ruts Blady Ruts
Sepultura - Rifjus Risist
RHCP -Mi and may frends
Blek Sabat - Paranojd
Metalika - So wat
Metalika - Daj, daj maj darling
Slipknot - Wejt end Blid
Ajron Mejden - Truper
Murderdols - ded in holivud
HIM - đojn me
HIM - rajt hir in may arms
Rob zombie - Dragula
Soulfly - flyhajgh
sex pistols - lajar
Merlin Menson - Swit drims
Merlin menson - nobodis
Anal Mandica - vile žvalo
Anal Mandica - glupača
Opća opasnost - doktore
Anal mandica - jebo te BOg!
System of a gore - sugar!
System of a dolje - toksisiti

- to slušajte i bićete zakon ko mi!!!!!!!!

__________________________

Jebena slika ......mater joj jebem!!!!!!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Paris Hilton je drolja- i čuvar ju za sisu vata.........ko da ima šta?