LINK | LINK |
BOG TE JEBO........NE BRIŠEMO BLOG!!!!!! - JEBEMO LJUDE U MOZAK IZ ZAJEBANCIJE - Blog.hr

27.08.2006., nedjelja

BOG TE JEBO........NE BRIŠEMO BLOG!!!!!!



Nabijem vas sve........ovaj specijalac napiso svoj post i sada vi mislite da mi brišemo blog!!!! Pa on je bolesnik! Duševni bolesnik!!!!!!

ĐIZS KRAJST!!!!!!!! Ona pederčina od ĐORĐA BUŠA oče još i praznu cestu kad negdje putuje, al ovi ga lagano odjebali!!!! Tako treba!!!!! Majku ti jebem Američku, jel misliš da je Svijet tvoj i koji kurac bi zbog tebe se ljudi micali sa ceste!! Govno jedno usaftano....dolje je slika Bush sucks!!!!! Pa vidite!

Jebote!!!!! Onaj droger Pit DOJERTY (ili kako već) mi se popeo na glavu...Jebo mu mater, to što on ne zna napravit neku dobru pjesmu, pažnju medija privlači tako što je svaki put uhićen...Mamu ti jebem onu Britansku, šta si se ufuro ............. Samo bi u novine, kad te ni policija ne bude više htjela hapsit, onda ćeš počet guzit DEJVIDA BEKEMA da budeš po naslovnicama!!!!!!!!!!!!!!!

E, ĐENIFER LOPEZ je trudna, a šta vi drkači ili ako ste jebači mislite odakle će rodit to stvorenje?????
Kroz šupčinu ili kroz pičku kako to biva????????????????????????

- 17:29 - ISERI SE (<666>) - TROŠI Spermu - SpermaLink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

uuu lega vid kolko je sati:



OVO JE ISTINArolleyes
"Sometimes I feel
Like I don't have a partner
Sometimes I feel
Like my only friend
Is the city I live in
The city of angels
Lonely as I am
Together we cry....

I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way.."



Podržite nas u svojim erotskim mislima :D

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com



Jebemti Isusovu modu!!!!

Svijete, popuši kurac ako gledaš modu i slušaš sranja!!!!!!!





KOLKO VAS SE ČUDI OVOM BLOGU!!
Counters
Get a Counters

__________________________
naš banner, yeah:


eo i kod od ovog našeg bannera, bili bismo zahvalni kad biste ga stavili na Vaš blog, dakle:


O NAMA:

FUCKINHO
- živim na Zemlji
- rođen sam u 20. st.
- jedem, pijem, dišem
- prstenjačim se
- slušam glazbu
- hodam sa Djevicom Marijom
- uzor: Moj čača
- nosim grudnjak broj 3
- nosim poderane usrane gaće
- smrdi mi iz usta
- Omiljena izrečica: Moja sučut
- Omiljena psovka : Jebo te ..........
- idem u školu
- igram se
- režem vene kad čujem cajke
- jedem i pušim travu
- guzim ti mamu!!!!!!

CURKE i DEČI!!!!
AJ POGODITE KOJEG SAM SPOLA???
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

__________________________


Bolnički Karton:
Ime: Dusevni Bolesnik
Msn: roker007@net.hr
Čet Nick: Dusevni_Bolesnik, a koji drugi bi bio?
Opis Bolesnika: ljepi crnodlaki četveronožac, sa velikim crvenim...hmm, nazovimo ga jezik :D
Sluša: oca, majku, braču, sestre i rodbinu...al sam kad je pijan
Nesluša: sve ostalo
Voli:tebe ne
Nevoli: ovaj blog
Utvrđene Bolesti: moždana retsardacija, gliste jebačice u području pazuha, očni obrnitis, usni te nižni smrad,
Dijagnoza: černobilsko zračenje dva puta na dan po sat vremena

slika govori 1000 rječi, mislim da to tak ide, ma jebe mi se, ugl. evo vam moja slikica:


šta se smiješ, ljepši sam od tebe!!!!!

__________________________

Čoeče, zakon pjesme!
RHCP - Adrsajd
Ramons - Pet Semetary
Ramštajn - Te Kjero Puta
Ramštajn - Fojer Froj
Sepultura - Ruts Blady Ruts
Sepultura - Rifjus Risist
RHCP -Mi and may frends
Blek Sabat - Paranojd
Metalika - So wat
Metalika - Daj, daj maj darling
Slipknot - Wejt end Blid
Ajron Mejden - Truper
Murderdols - ded in holivud
HIM - đojn me
HIM - rajt hir in may arms
Rob zombie - Dragula
Soulfly - flyhajgh
sex pistols - lajar
Merlin Menson - Swit drims
Merlin menson - nobodis
Anal Mandica - vile žvalo
Anal Mandica - glupača
Opća opasnost - doktore
Anal mandica - jebo te BOg!
System of a gore - sugar!
System of a dolje - toksisiti

- to slušajte i bićete zakon ko mi!!!!!!!!

__________________________

Jebena slika ......mater joj jebem!!!!!!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Paris Hilton je drolja- i čuvar ju za sisu vata.........ko da ima šta?