< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Nesto o meni..a znan da vas ne zanima,ali moran..hehe..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..it's just...ME.. :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..mmmm...lips...

Free Site Counters
Get a Free Site Counters

Ime: Anna
Prezime: Nije Vazno rofl

Datum i misto kad je cudoviste doslo na svit: 25.10.19**..e sad bi vi i godinu..rofl,SPLITcool ...
Zivin u zabiti zvanoj Orebic...zijev

My MSN Address: anchy_macka@hotmail.com...rolleyes

MRZIN:
-umisljene ljude;burninmad
-SKOLU..bangburninmadburninmadheadbangpuknucu
-kad se neko preserava i non-stop hvali;
-kad mi neko naređuje ili pametuje...
-kad neko okolo govori nesto sta nije istina...puknucumad
...blablaaaa...dosta toga josss.......


VOLIN:
-svoje frendovecerekthumbup
-cerekNEKOGcereknaughtywink
-MJUZU...neznan sto bi da nema TOGA...zujo
-litoooo....naughty
-zivin za tulume...partypartynut



*********************

morate poc na ovu stranicuuu.... =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ..yummy..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
it's me again :)


Cursors




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..broken heart..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us yummyyyyyyy..



..linkoviiii...

*thumbupOrebicki blog..zakonthumbup*
*Jedna od meni najdrazih osoba na svitu..vojim te punoooo =)cerek*
*a ona luda Teizaaa..čerina moja =)nutzujo*
*Dite Cvića..DONEKLE pomogla u izradi bloga..tj. dizajn i tako to.. =) *
*Moja Zandraaaa ;)cereksmokin*
*ma zakon zenskaaa..keNi ...=)thumbup*
*..Nikša..*
*Iana..strawberry =)*
*M.Lo....=)*
*Ineesssss... =)*
*Sonja....luda.... :)*
*Tin JAGODA ;)*
*Ana Marija :) *
*Valnea =)*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anđa :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..goddess.. (by: Chanel..buaha)

~*Neke slikice*~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..mmmm i ja bi ovakvu jednu..wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..my house..naughtynut

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us..na Plitvicama..cerekcool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..yes, I'm proud 2 be Orebich chick.. :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..ja u Zagrebu..luda slikica, kaj ne? dead

ponedjeljak, 05.02.2007.

Ništa nije nemoguće…

hey…evo jedva sama sebe uspila ‘nagovorit’ da napisen post…neda mi se jednostavno…noovih dana stalno neki problemcici…pa pokusaji rjesavanja problemcica…rolleyese da i skuzila san da od najmanje zaje*ancije moze doc do (donekle) gubitka povjerenja u ljude..(tj. da neko misli da san ja nekome rekla nesto…[--> nesto sta ja NIKADA NEBI REKLA<--nono] (ti –‘neko’ - e tiyes koji mi nesto nisi virova..znas da se na tebe odnosi ..e pa dobro procitaj ovo velikima slovima i molin te zapamti to jednom i zauvik..)..e a to nan ne triba, jel tako..? e pa onda molin neke da ne stvaraju probleme di ih nema i da se ne zaje*aju vise na onakav nacin…nonosad je sve sredeno…hvala Bogu …jer nebi tila bit posvadana s tobom, ti – NEKO...stvarno si (PRE)dobra osoba!!yeswink
Ma sigurno mislis da samim pisanjem ovoga gori, (da nebi tila bit posvadana s tobon), od muhe cinin slona…rolleyesmisli ti sto oces..samo san ti tila dat na znanje da nikad nebi rekla ono..(nadan se da ce ti ovaj moj post bar nesto znacit, tj. da ces ga svatit ozbiljno, a da neces umirat od smija pri čitanju..rolleyes)
..e ajd sad dosta o ovomeblabla, jer zelin to z-a-b-o-r-a-v-i-t …

btw.: ..nikad se nezna-->METEORI?!ludwink..ehm hm.. ;)

aha..di smo stali..a da--subotnji izlazak je bio dosadan..i tada je bio neki, (nemogu to nazvat problemom)…..? ma neka glupost isto…grrrrr…puknucuburninmad!ne pokusavaj vise nagovarat!nono da…razbila san se u subotubangeek…buahahaha..ajde se malo smijite, ajde…rolleyesovako je to bilo..zaje*avala san Teu…i lovila me…kad me prestala lovit, ja san trckarala za njon i proklizala mi noga…pala san na kolino..(iman ranu..al nije niš strasno) …na ruke..i onda san cila legla na pod i tako ležala i grčila se od smija…ludnut(neke osobe koje su bile tu kad san se razbila, su se odvalile smijat, kad su me vidili da lezin na podu, naraFno...greedy) …to je tribalo snimit…smijeh..-e i sta bi bilo da nema nas smotanih..?? -oni spretni se nebi imali cemu smijat svako malo :P
Meni se u subotu islo na neki tulum…partytako san tila poc negdi se lipo rasplesat...s ekipom...a jbg...za nekih misec dana ce (NAVODNO) bit jedan legendarni i veliki tulum…na kojem bi tribalo bit masu ljudi …iz Orebica i okolice….lol…jedva cekan...partysmokinnjamidead

E vidite kako ja slabo kopčan-->ja se nakon 10-15 dana pisanja one štafete sitin da o meni neznate jos neke stvari… kad san bila manja imala san dva manja potresa mozga…prvi put san, ovako, : trcala po balkonu, onda pukla čelom od željeznu šipku, a onda pala na leđa i zvekla glavon od beton…joo šta je to bolilo..uh..blabla(nebi da se sićan.. :P)..stavljali su mi led na glavu…blabla..i kad san se pojavila prid doktoron, ispostavilo se..to šta je..-->manji potres mozga…a drugi put je to ovako izglealo: isla san sa sestron na skolsko igraliste..i sidile smo na podu..a burninmadM.J.burninmad je (necu ga imenovatrolleyes..a uostalom, nisan čula za toga tipa, ima 5-6 godina..propa u zemlju..Bog ga kaznio za ono sta mi je napraviaburninmaddead).. svon snagon udrio loptu nogon i meni je doletila ravno u glavu, a imala san tada 5-6 godina mozda… (naravno tip nije namjerno napravio to…nono) ..ja san tjedan dana posli toga lezala u krevetu..imala fibru….povracala…ma Boze sacuvaj…no

Sad cu van se malo jadat…svaki dan me glava boli..(DOSLOVNO svaki dan) nije mi lako, ne ne…namcora tablete NE POMAŽU!!!…šmrc, šmrc…u školi sve ok…danas je bio jedan od boljih dana..ajde necu se hvalit ocjenamarofl, mislit cete da san umisljena..deadwink :P …(a ne nisandead) ..e posto sad neznan sto da van vise napisen ode…napustan vas...budite mi zdravi, lijepi i pametnismijeh..pussa svimaakisscerek

[poseban pozdrav dvojici bolesnika (i psihičkih i fizičkih :) wink) u Korčuli…drž’te mi se..proć će..smijeh..znan kako van jeyes-puknucu-]
mahkisscerek

- 00:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.