< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Nesto o meni..a znan da vas ne zanima,ali moran..hehe..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..it's just...ME.. :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..mmmm...lips...

Free Site Counters
Get a Free Site Counters

Ime: Anna
Prezime: Nije Vazno rofl

Datum i misto kad je cudoviste doslo na svit: 25.10.19**..e sad bi vi i godinu..rofl,SPLITcool ...
Zivin u zabiti zvanoj Orebic...zijev

My MSN Address: anchy_macka@hotmail.com...rolleyes

MRZIN:
-umisljene ljude;burninmad
-SKOLU..bangburninmadburninmadheadbangpuknucu
-kad se neko preserava i non-stop hvali;
-kad mi neko naređuje ili pametuje...
-kad neko okolo govori nesto sta nije istina...puknucumad
...blablaaaa...dosta toga josss.......


VOLIN:
-svoje frendovecerekthumbup
-cerekNEKOGcereknaughtywink
-MJUZU...neznan sto bi da nema TOGA...zujo
-litoooo....naughty
-zivin za tulume...partypartynut



*********************

morate poc na ovu stranicuuu.... =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ..yummy..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
it's me again :)


Cursors




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..broken heart..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us yummyyyyyyy..



..linkoviiii...

*thumbupOrebicki blog..zakonthumbup*
*Jedna od meni najdrazih osoba na svitu..vojim te punoooo =)cerek*
*a ona luda Teizaaa..čerina moja =)nutzujo*
*Dite Cvića..DONEKLE pomogla u izradi bloga..tj. dizajn i tako to.. =) *
*Moja Zandraaaa ;)cereksmokin*
*ma zakon zenskaaa..keNi ...=)thumbup*
*..Nikša..*
*Iana..strawberry =)*
*M.Lo....=)*
*Ineesssss... =)*
*Sonja....luda.... :)*
*Tin JAGODA ;)*
*Ana Marija :) *
*Valnea =)*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anđa :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..goddess.. (by: Chanel..buaha)

~*Neke slikice*~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..mmmm i ja bi ovakvu jednu..wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..my house..naughtynut

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us..na Plitvicama..cerekcool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..yes, I'm proud 2 be Orebich chick.. :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..ja u Zagrebu..luda slikica, kaj ne? dead

nedjelja, 28.01.2007.

..jos jedna subota ;) ..

..hello...primjetila san da pisen postove svake prijestupne..rolleyes...jbg, il neznan sto da napisen...nean vrimena...ili mi se ne da....no...heh...veceras, lud izlaz totalka...bilo je svega i svacega..nut...kad smo dosli....nikog zivog nije bilo..i e da...nije bilo ni naseg dragog nastavnika..rolleyes..pa smo mogli narucit...nesto..party..al ajde nije za javnost..nono..hehe...par min. nakon nas (Sanja, Tea, i ja...), dosla nan je ekipa muskih....blablaaa...onda je doslo jos njih malo kasnije..i takko...zaje*avali smo se....ludovali..nut...onda ja i Sanja da cemo na wc (šminka, friz i to), na vrata nan stane Bokšić...rolleyes..i ne da nan da udemo....lud..a MALO se bio odvalio party ...i onda je pustio Sanju da ude,a mene nije...ccc..nono..nie me pustio dok se ne upozna samnon (btw: on je sanji rodaknut) ..itd.. eek..a koja mu korist se upoznat samnon, ako me se sutra nece ni sićat uopce..hehehe...stala san ...minutu i bzvz pricala snjin..rolleyes..onda me pustio u wc...a luda Sanja unutra ugasila svitlo i kad san ja usla i upalila svitlo ova pocela kricatlud a tip iz muskog wc-a je gleda ka da je s Marsa pala eek...lol....i onda drugi put kad smo isle na wc..(opet sminka, friz i tonut)..mi sve stavile na misto...dead..i taman tile izac vanka...al neko nas zaustavlja...Maja...(legenda od zenskethumbup)..kaze da neku anketu provodi....pitanje je ko je najboji konobar u Nicola...(ali ne u smislu KONOBAR, nego u ONOM; DRUGOM smislu, ko je DOBARnaughtycerek..hahahah)..i ponudi nan ta tri konobara...i ja pustin Sanju da odgovori prva i vec san misla da ce odgovorit....nešTo deseto od onoga sto san JA misla rec...i vidi, vidi--Sanja rece onoga kojeg san i ja misla rec--...a zna se ko je On..yeswink..hihi...i Legenda zahvali i ode ca...zujo.. =) ..onda smo isle sist nazad...zajebanSija za stolom i to...ludnica...nakon par min. Fanja je tila izac malo vanka..i mi izasle..a kad tamo Bokšić..rolleyes..ja i Fanja sidnemo na ljuljacku, a on drzi casu u ruci i priti Sanji da ce je prolit..loooolll...lud..onda doje kraj mene, gleda me i govori: ova cura je meni veceras ludilo..a tila si mi rec nesto maloprije, vidio san ti u ocima to..!! a ja njemu: MA NISAN TI NISTA TILA REC STO JE TEBI?? on: ajde me pogledaj u oči i reci mi da nisi tila nista rec...i ja uradin to..i on kaze: pa kako mozes covika gledat u oci i lagat mu, e pa zato se triba proc neka posebna skola, svaka ti cast, evo ti ruka...!! lud..a ja ga blido gledan i mislin se: covice koju drogu ti koristis?! ..lud..ja i Fanja smo usle u kafic jer je ovaj iša ća negdi sa ekipon Župjana(burninmad-ali ne jer je posa ca, nego...ŽUPJANI-tj. POTOMJANIburninmad..sorry, but I don't like you very muchnamcorrolleyes)..nakon nekog vrimena, mi neki smo isli *prosetat*...rolleyes..sili smo vanka negdi tamo...i prolaze nasi 'frendovi'...Policija..pitaju nas kolko imamo godina...muski: 16...zenske: 15..wink (da, da)..i ovi nesto jos brbljali s muskima...(nissan cula sta) ...i prije toga njima rekli nesto u stilu: izguštajte se...blabla...zijev..heh...i onda su ošli ća..a meni pa kamen sa srca...smijeh...hehe..kad smo se vratili sist u Nicola..naraFno...ložu nan vecinom zauzela ekipa crni asfalt, ili ti ga ekipa iz snova..burninmadrolleyes.. J, T, P, (tj. N)..dead..he..ja san 'sidila' na Bettynoj stolici..nije igla vise mogla stat u onu ložu...ccc...nono..onda je dio te ekipe posa ca...ja san se uvalila izmedu Tee i Talajica...onda me DERPE (Matko) poceo zajebavat..madburninmad..uhh...ubit cu ga..puknucu..ee nakon malo..poceli su pustat neke dobre pisme...npr. Croatio iz duse te jubin...Da te mogu pismon zvati..i takve stvari...i tad je bilo najboje...cili Nicol je zajedno piva...svako oko svog stola je bio zagrljen i plesa je...piva....u NASEM SLUCAJU..derali su selud (Marina, luda Nike =), ...Josip..)..ja san ko pametna samo mucala i smijala in se...smijeh..a ni Tea nije bas bila od pivanja..hehe..btw: ja san mucala jer neznan pivatdead..posli toga smo malo sili se odmorit i onda je dosa KONOBAR winknaughty..pokupit prazne case..i nije Onda ima pametnijeg pOsla nego iz nekog UKRASA,(koji baj-d-vej, stoji tamo jos od Bozicalud), uzet neku zlatnu (BY: SPREJdead) GRANČICU i "POKLONIT" mi je..rofl..ALI; nije važan poklon, nego namjera..buahahaha..(a sta je, je ;))..btw..KUGLICA nije los poklon.. :P wink..eto judi moji ja mislin da je ovo good post...nadan se da van se svidiO... :) ..a sad iden pajkit...velika je ura..ZORA JEEE...eek...pussice svima..kisscerek..ciao...mah..

cerek..voli vas vaša ludacha..cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~°*JA*°~

- 04:57 - Komentari (11) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.