< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Nesto o meni..a znan da vas ne zanima,ali moran..hehe..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..it's just...ME.. :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..mmmm...lips...

Free Site Counters
Get a Free Site Counters

Ime: Anna
Prezime: Nije Vazno rofl

Datum i misto kad je cudoviste doslo na svit: 25.10.19**..e sad bi vi i godinu..rofl,SPLITcool ...
Zivin u zabiti zvanoj Orebic...zijev

My MSN Address: anchy_macka@hotmail.com...rolleyes

MRZIN:
-umisljene ljude;burninmad
-SKOLU..bangburninmadburninmadheadbangpuknucu
-kad se neko preserava i non-stop hvali;
-kad mi neko naređuje ili pametuje...
-kad neko okolo govori nesto sta nije istina...puknucumad
...blablaaaa...dosta toga josss.......


VOLIN:
-svoje frendovecerekthumbup
-cerekNEKOGcereknaughtywink
-MJUZU...neznan sto bi da nema TOGA...zujo
-litoooo....naughty
-zivin za tulume...partypartynut



*********************

morate poc na ovu stranicuuu.... =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ..yummy..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
it's me again :)


Cursors




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..broken heart..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us yummyyyyyyy..



..linkoviiii...

*thumbupOrebicki blog..zakonthumbup*
*Jedna od meni najdrazih osoba na svitu..vojim te punoooo =)cerek*
*a ona luda Teizaaa..čerina moja =)nutzujo*
*Dite Cvića..DONEKLE pomogla u izradi bloga..tj. dizajn i tako to.. =) *
*Moja Zandraaaa ;)cereksmokin*
*ma zakon zenskaaa..keNi ...=)thumbup*
*..Nikša..*
*Iana..strawberry =)*
*M.Lo....=)*
*Ineesssss... =)*
*Sonja....luda.... :)*
*Tin JAGODA ;)*
*Ana Marija :) *
*Valnea =)*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anđa :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..goddess.. (by: Chanel..buaha)

~*Neke slikice*~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..mmmm i ja bi ovakvu jednu..wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..my house..naughtynut

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us..na Plitvicama..cerekcool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..yes, I'm proud 2 be Orebich chick.. :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..ja u Zagrebu..luda slikica, kaj ne? dead

utorak, 09.01.2007.

..loš nes od vanilije; ružne pare i lipi grobovi..

eh malo glup i neobican naslov posta ha?..pa..da..rolleyes..al eto moran van napisat ovo danas...maloprije san se vratila iz Korcule...isla san u ortodontice..ajme..bang..za 3 miseca me opet narucila..no..ma do'ro to sad nie vazno...u Korculu smo isle ja, moja Tonkicacerek i luda Niveslud.. ;) ..uglavnom..kad smo obavile ortodonticu, isle smo do Konzuma po sendvicenjami..sile smo na neke skaline tocno di puse vitar JAAAAAKO..nono-tocnije di je 'promaja'.. :P ...onda nan je neka baba govorila da cemo guzcu priladit..dead..nut..kad smo to pozderale, isle smo na NES kavu u Arke..i mi smo van jedno 20 minuta razglabale po cemu se ova nes razlikuje od one u Nicola..lud..i tu zapocinje glupa tema br. 1: u Nicola ima bolji okus, ALI ima grudice neke..a moj Talajiću.....smijeh...eeee allliiii u Nicola je bolja pjena na vrhu..nije previse slatka ko ova u Korculi i zakljucili smo da je Orebicka nes kava IPAK bolja od Korculanske..yesbuahahahaha...e..i tokom razgovora ja san u tih 20 minuta pila nes, jela čips i pila neki vocni sok..lud..loša kombinacija...nikako van nebi to preporucila..nono..eh da, posli toga smo se svadale koja ce od nas tri ic platit pice na sank..NARAVNO...JA SAN MORALA PLATIT PICE, burninmad , JA SAN MORALA UC PRVA U KAFICburninmadmad..ANTONIJA SE SIGURNO SMIJE SADA DOK CITA OVAJ DIO POSTA..madALI NEKA ZATO JE ONA NARUCILA HAMBURGERE..bleeee...roflcool... e ondaaaaa.....isle smo setat po Korculi i gledat njihovo "čisto more" i svako malo zacepit nos od smrada..bang..eek..nono..ccc..ONDA...nije nan se dalo cekat brodicu u 11 i mi isle vidit kad nan je trajekt..i MOJ BISER ANTONIJA VIDI DA "IMA TRAJEKT" U 10...i POSLE MI NA DOMINČE..eek..(napominjen da nan je tribalo PO URE do tamo da se dovučemorolleyes)..NIGDI TRAJEKTA...i LIPO mi pogleamo KAD JE STVARNO TRAJEKT??!!..i trajekt..u 10..ima..ALI KRAJ NJEGA DVI JEBENE ZVJEZDICE...VOZI DO 05.11. I OD 26.02. burninmadheadbangmadpuknucu..ANTONIJA IMAS SRICU DA SI ZIVA JOS..burninmadheadbangmadpuknucu!!!!!!!!!..poludile smoo..ONDA smo isle u fast food zderat hamburgere...ja i Tonka..Nives nije tila...dok smo cekale da to bude gotovo, Tonki padne napamet kako su naše pare ružne... ludlud..tu zapocinje glupa tema br. 2: novcanice od kuna su ružne..euri su lipši (lipsi jesu, a kad se sitis koliko vise vridi euro od kune onda su ti JOS VISE LIPSInaughtygreedygreedydead)..onda..Antonija nije znala da na novcanicama pise Hrvatska himna...CUDILA SE KAKO SE VODENI PEČAT NE VIDI KAD NE GLEDAS NOVCANICU PREMA SVITLU(pitala je: DI JE ONAJ ČOVIK NESTA?!?!?!-KAD JE MAKLA NOVCANICU SA SVITLA..a bleso moja volin tecerek).. a ženo jesi biser, STVARNO...lud..e i ONDA..kad je trajekt dosa...sile smo kraj njega na neki mulić i cekale da maknu oni lanac da ujemo..nije nan se ionako dalo ulazit unutra jos....i tu pocinje glupa tema br. 3: pocele smo pricat o grobovima...di bi htile bit ukopane i ko ima kakav GROB lud BOZE MI OPROSTI..ccc..namcor..i luda Antonija (a ko ce drugi) pocela objasnjavat kakav grob bi ona tila imat..lipi, bili, veliki...AJME MENI.......ae dosta vise o glupostima...dok smo sidile na muliću, pobacale smo prazne boce pića u more i ja san ih gađala gumenim bombonima od colenutnisu mi se jeli i eto...hehe..a Antonija se lipo derala na mene: I TI SI ZA TO SR*** DALA 9 KUNA?!?!?!..zujo..ma nean komentara..stvarno smo ludeeee....ludacheee....cool..sinoc san spavala samo uru ipo vrimena..eek..jedva stojin na nogama..uff...aje bok iden ja pajkit.. :P ...hihi.. ciao pplsi..ostavljajte mi komentarcice i na ovaj i na ovi doli post od sinoc.. pussaaaaa svimmaaaa... kisscerekmahwave (P.S.: Antonija, sljedeci put malo bolje pogledaj ima li ZVJEZDICA!? (**) burninmad..pussa..)

- 11:51 - Komentari (7) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.