Ptice s mojeg dvorišta zimi

17.12.2017.

Prošlih zima redovito su mi dolazile ptice blizu prozora. Zebe, sjenice, zelenduri, sjeverne zebe, čak i batokljuni su bili redovni zimski gosti. Odmah do prozora bio je orah gdje su se ptice skupljale. Neki od susjeda su hranili ptice, kao i ja, te su zato još i više dolazile. Visoko u krošnjama, bile su u sigurnosti od lokalnih mačaka. Bilo je mala oaza biološke raznolikosti.



Onda su se neki susjedi posvađali i inatili se jedni drugima, a kao žrtva pao je i moj orah.

Osim ptica, nestale su još neke pogodnosti. Ljeti je lišče davalo sjenu, izvrsna zaštita od direktnog udara s juga, a zimi su gole grane propuštale sunce.

Pratite me na Instagramu: Instagram
Pratite stranice na Facebooku Wild Croatia
Pretplatite se na moj Youtube kanal

Oznake: ptice, Zima, film, video, orah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.