utorak, 24.10.2006.

ljubav........

yo ljudovi kaj ima.....dugo se nismo culi:).......evo malo o ljubavi kaj ja mislim o njoj........:
evo u proslom postu pise o curi koju volim......samo cu vam reci ja odustajem od nje....:(..........
previse se zivciram,previse imam problema.......a fakat sam je volio i jos uvijek da...ali ja znam svoje.....nažalost odustajem...inace nebi ali nes sam sazno pa.......ljubav nas samo zivcira,kao i zaljubljenost....trudimo se oko nekog a neko nas ni ne ferma pol posto......sve je to ******.......zato cu probati sto prije ju zaboraviti i ne se zaljubljivati tako jako.....evo ljudi toliko od mene,pusa i pozzzz..........

- 14:06 - komentari (10) - print - ljubav........ -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.