ponedjeljak, 23.10.2006.

evo jedan dosadni,tuzni post...................

evo me ljudi,kak ste?ja tak tak,ne dobro.......imam simpu,u koju sam ludoooooo zaljubljen,ali fakat tako ludo da ni sam nevjerujem,a i volim ju......neki mi kazu da imam velike sanse kod nje,ali ja.....ja sam pesimist...ja ne vjerujem..........ko lud......ali......cura je fakat i zgodna i sve......ali ipak ja pesimist.....ono u skoli lose......ocjene ne bas zlatne...neke da neke ne.....matematika me ubija u pojam.....valjda cu se popraviti......e da ta cura ide samnom na rukomet.........dajte ljudi ostavite nes komentara......ajd pozzz
e da:osijek-dinamo:0:4
super....ali navijaci.....tu ne.....policija.....radili su sranja svi......vidio sam snimku...ludaci,ovo mislim na sve,malo manje na moje bbb ali murja,oni su po meni bili malo preludi......ajd ljudi pozzz
sljedeci post samo ako prede 20 komentara,pozzz
najbolja stranica ikad,najluđa

- 14:58 - komentari (3) - print - evo jedan dosadni,tuzni post................... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.