srijeda, 28.06.2006.

Novi post?????...Čudno...

E bok ljudi kaj ima,kak ste?????ja sam dobro,jako je vruće...Danas sam bio na Bundeku...bilo je super...voda je super,uopće ne smrdi...danas smo ja i frendovi bili bili kod škole i igrali smo nogomet...bilo je ludo...sutra idem po svjedodžbu...nadam se dobrim ocjenama,trebalo bi biti 4...danas sam baš bio sazno da me jedan "frend"trača...bio sam to znao ali sad sam siguran...neću reć ko je to,ali lik je malo...trača drugo a on je...to mi ide tak na živce,lik je ulizica,svugdje se krpa,i onda on ide tračat,stvarno zanimljivo...nema šta...lik je malo licemjeran...a nema muda tebi reć kaj misli...ništa ljudi čujemo se,pozzzzz!!!!!!!!!!!!

- 21:42 - komentari (6) - print - Novi post?????...Čudno... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.