nedjelja, 25.06.2006.

O svakodnevnom životu...

Jučer smo frendovi i ja bili na igralištu igrali prvu...Kasnije smo otišli do moje zgrade i tam smo se nasmijavali...Jučer prijepodne i poslijepodne sam bio u Glini...Tam je bilo super!!!...Moj najfrend ima problema s curom...Nije mu cura ali se on u nju,šuška se da se on njoj sviđa,to neznam ali ona njega smatra frendom,pa zašto je to tako?Možda zato jer je sramežljiva,ili se možda boji ući u vezu,ili...Imam i ja sličan problem,ali ja neželim biti u vezi...Ma proći će ta moja zaljubljenost uskoro,ja se nadam...Tako sam ja s njom samo prijatelj,šta mi i paše....No uglavnom ja bi htio da njih dvoje prohodaju...
Malo o tekmi HRVATSKA-Australija:
1.koma smo igrali,samo su neki dobro igrali
2.klasnić nije trebo igrat...
3.Pršo,Kovač,Pletikosa,Šimić,Modrić,KRanjčar su dobro igrali
4.CICO ne bi trebo dat ostavku!!!!!!
Molim vas da posjetite ove blogove:
tomi
dory
ela
čaćić
purgerica
ely
petra
tea
Karla
Sven
i pomozite čačiću!!!!!!!!!pozzzzz ljudi!!!!!!

- 12:15 - komentari (50) - print - O svakodnevnom životu... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.