utorak, 20.06.2006.

O SP-u...i o meni...

Ekvador - Njemačka, Kostarika - Poljska u 16 sati
Danas počinje završni krug prednatjecanja i utakmice po skupinama se igraju istovremeno. Utakmice skupine A Ekvador - Njemačka i Kostarika - Poljska igraju se u 16 sati. U drugi krug sigurno idu Ekvador i Njemačka, ali je vrlo bitno koja će mjesta zauzeti u skupini. Pobjednik skupine (A1) igra sa drugim u skupini B (trenutno Švedska), a A2 igra sa B1 (trenutno Engleska). Očekuje se da će Njemačka ići na pobjedu kako bi izbjegla (najvjerojatnijeg pobjednika B skupine) Englesku. Utakmica Kostarika - Poljska je bez većeg značaja, jer obje momčadi idu doma. Uoči današnjih odlučujućih utakmica stanje u skupini A izgleda ovako:
1. Ekvador 6 (5:0)
2. Njemačka 6 (5:2)
3. Poljska 0 (0:3)
4. Kostarika 0 (2:7)

Skupina B: Bitka za Ekvador
Švedska - Engleska i Paragvaj - Trinidad i Tobago u 21 sat
Englezi su osigurali prolaz, a Švedskoj je dovoljan bod za potvrdu ulaska u osminu finala, no sigurno im nije svejedno hoće li se u sljedećoj utakmici susresti sa domaćinima Nijemcima ili Ekvadorom. Ako Nijemci pobijede Ekvador, što se očekuje, onda pobjednik skupine B dobiva Ekvador. Trinidad i Tobago ima samo teoretske šanse za prolazak dalje, ako pobijedi Paragvaj, a Švedska pritom izgubi od Engleza uz odgovarajuću gol razliku. ENG-SWE i PAR-TRI najava na fifaworldcup.com. Tablica u skupini B uoči večerašnjih utakmica izgleda ovako:
1. Engleska 6 (3:0)
2. Švedska 4 (1:0)
3. Trinidad i Tobago 1 (0:2)
4. Paragvaj 0 (0:2)



O MENI:
Danas oko 18:00 sam izašo van s čaćićem,vešličem i devićem.Igrali smo kocke,ja sam pobjedio.Kasnije smo otišli do mog ulaza.Tamo smo se zezali,a dević i vešlić su se dodavali,lopta im je otišla malo dalje do neke cure,ona nije htjela dodat i onda ju je frend zdrmo loptom u nogu...hm o čemu još da napišem...Oko 20:00 smo otišli do igraone i igrali smo call of dutty 2,igrali smo ja,dević,čaćić i hari u timu.Zezali smo se i ubijali....pozzzz ljudi!!!!!!!!!!!

- 20:56 - komentari (12) - print - O SP-u...i o meni... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.