..tebi..

četvrtak, 31.05.2007.

KARTA ZA BUDUĆNOST




Još mi srce tuga ledi, još bez tebe ne znam gdje bi mir pod ovim suncem našao i smirio dušu što u svakoj tebe tražim, tu na korak sam do dna, ni kraj jedne poslije tebe ja neću pronaći sebe. Još si moja bolna prošlost, moja karta za budućnost koju jednom sam izgubio, još je našao nisam. Sve si moje što mi je još ostalo, da te volim nikad nisam prestao. Živim za to da te sebi vratim ja – drugog razloga nemam..! Sve si moje što sam ikad imao i tek sada to sam sebi priznao da sam ja ustvari tebe izdao. Sad se kajem svakog trena što me u tvom srcu nema. Tek sad vidim šta sam imao pa suza mi krene..! Još si moja bolna prošlost, moja karta za budućnost koju jednom sam izgubio, još je našao nisam. . Sve si moje što mi je još ostalo, da te volim nikad nisam prestao. Živim za to da te sebi vratim ja – drugog razloga nemam..!

31.05.2007. u 01:21 • 14 KomentaraPrint#

utorak, 29.05.2007.

Cesto te se sjetim, a jos cesce te proklinjem.
Molim se da te vise ne vidim, nikada vise, to bi me dodatno slomilo..
Dodatno slomilo?To da te vidim? Ili da vise nikad ne vidim?
Mislis da znam?Ne zamaram se time..
Naucila sam zivjeti "s tobom"..
U mislima je sve moguce..!


29.05.2007. u 01:24 • 7 KomentaraPrint#

četvrtak, 17.05.2007.

..posveceno njoj..prvoj,voljenoj..


Prvi put priznajem.Po prvi put imam hrabrosti reci to na glas.Prvi put se osjecam dovoljno snaznom da ponesem taj "teret" koji me gusi,koji mi neda mira,koji je stalno prisutan u mojim mislima.Po prvi puta kazem - ne izlazis mi iz glave.Ni na sekunde.Zasto?Zar me to moja "proslost" proganja?Sta sam skrivila?Sta?Imam kraj sebe osobu koja me voli,koja bi zivot dala za mene..A ja sam kao varalica,kao prevarant.Ma ne,prije kao kukavica.Kao kukavica koja je zarobljena u vlastite misli..Zelim ih se rijesiti,ali ne mogu,ne ide.Jace su od mene.Povukla sam se u svoj svijet maste.U svijet u kojem pristup imamo samo ti..i samo ja..Savrseno nam je.A u drugu ruku zalosno je.Zalosno je sta je taj svijet samo plod moje maste,moj san,dok je java daleko "okrutnija".Zasto ovo uopce pisem?Zato da Ti to dobijes?Da to procitas?Naravno da ne.
Pisem to zato da olaksam svoju dusu,da kazem sta me tisti,da mi bude lakse..pisem to zato,ali..ali ne pomaze.Samo je gore.Gore je,rana je i dalje otvorena,i dalje je krvava i krv se neda zaustaviti.Kako se rijesiti psihicke boli?Da li se rijesenje skriva u pretvorbi psihicke boli u fizicku?Ne znam.Vrijedi pokusati?Mozda,ali ne zelim to raditi osobama koje me vole.Ne zelim da oni pate,kad ja vec moram..Moram,a ne mogu vise..Ne mogu.Zar nitko ne cuje moje vapaje u pomoc?Halo?Ima li nekoga..ma ne,gdje si ti,ti koja mi jedina mozes pomoci?Bjezis od mene bojeci se ponovnog povrijedivanja?Ili mi ne zelis pomoci?Mozda zato jer ti srce vise ne poskoci kad ugledas moj lik..ili?Mozda je proslo previse vremena od naseg zadnjeg susreta?Mozda..?Reci mi ti,zasto si takva,zasto sam izbacena iz tvoje glave,iz tvojih misli,iz tvog zivota,tvog srca?Sta te na to natjeralo?Moja hladnokrvnost?Moja gluma?


17.05.2007. u 12:25 • 25 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 14.05.2007.

Ne volim te.. (Ne zelim te voljeti..)


Volim sliku koju sam stvorila o tebi.. (Kako te izbrisati..?)


Jadno,znam.. (Jadno,znam..)



14.05.2007. u 12:19 • 12 KomentaraPrint#

utorak, 08.05.2007.

..nestali..


Njezine ledene ruke
diraju bešćutnost mog pogleda,
kao stvorovi u paukovoj moći
zaplićemo se u mrežu života
i tonemo..
Krakovi skršene svjetlosti
spuštaju se na naša lica,
vrelina sumraka krade nam želje,
crveni cvjetovi mirisima
guše našu stvarnost..
Plešemo na vjetru,
ljuljamo se,
drhtimo na rubovima,
tek sjene smo u vašim očima..
Krade mi osmijehe
svojim otrovnim poljupcima,
zatvara oči
neponovljivim lažima..
Naizgled sigurna u njezinom naručju,
gušim se..
Poput zmije obavija se oko mog bića
i ne odlazi..
Želim da nestane,
ali moje usne i dalje
izgovaraju njezino ime..
Leptiri na crnom nebu??
Ne, šišmiši..
Zapliću se u naše misli,
pozivaju na predaju..
Zar vrijeme je??
Raspadnuti leševi,
duboko pod zemljom sad smo,
u carstvu crva,
u nemilosti mraka..
Dosegnuvši konačni stupanj
ljudskog postojanja,
ubili su nas..


08.05.2007. u 13:30 • 15 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

..tebi..