Lupi glavom o zid

četvrtak, 26.03.2009.

Umjetnost ili smeće?

Kažu da je ljepota promatranog u očima onog koji promatra. Što može definirati umjetnost? Mnoge stvari koje se smatraju umjetnošću i nisu mi baš po ukusu, a vjerujem da je tako i mnogima od vas....

Oni koji prate ovo moje časkanje, znaju da sam u prošlosti pisala često o načinima kako nešto ponovno iskoristiti (role od WC papira, CD-e i DVD-e, itd.) umjesto, najčešće najjednostavnijeg načina rješavanja - bacanja u smeće.

Slijedeća stranica je posvećena stvarima koje se mogu definirati kao umjetnost: Beauty of Reusing. Da li ovo vidite kao umjetnost? Ili je to u vašim očima i dalje smeće?

Za kraj, kratak podsjetnik: za 2 dana, 28.03. je 'Zemljin sat' - vrijeme kada svi osvješteni ljudi na planetu (a sve nas je više) na jedan sat isključuju struju. Hoćete li se pridružiti? Evo nekoliko ideja što možete raditi tih sat vremena!

- 21:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 19.03.2009.

Opaljeni pokloni?!

Malo sam kopala po Amazon.com i evo što sam iskopala: Top 10 funny birthday gifts... Od onoga što je bilo na izbor, ovo je najbolje što sam mogla naći, a da nije totalno otrcano ili kič.

Sada trebam iskren odgovor na pitanje: da li biste vi to ikome poklonili? Ili biste voljeli da netko pokloni vama?

- 20:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 15.03.2009.

Kako ne potrošiti puno love, a zaposliti klince

Svi mi volimo zaposliti klince da se igraju ili još bolje, stvaraju nešto kreativno. Najčešće se kreativnost svodi na list papira i kojekakve bojice ili kupovne setove (koji baš i nisu jeftini).

Složila sam još dvije stranice sa linkovima za kreativne projekte za klince, roditelje i učitelje, a koji ne zahtjevaju previše ulaganja novca. Ionako ga nemamo baš previše ovih dana!

Dakle, iskoristite stvari iz kućanstva za zgodne projekte za Uskrs, Dan Sv.Patrika ili ljubavne tematike (za Valentinovo, rođendane i sl.

Usputno, pokrenula sam još jedan blog - tematski ovaj put - pod nazivom Green and thrifty - Fun and Ingenious Ways of Reusing... očito na engleskom jeziku!

- 21:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 08.03.2009.

Bebe... svašta trebaju...

Dakle. Moja malecka je sada navršila 18 mjeseci. Moram reći da je ona nepresušan izvor inspiracije za stvaranje sadržaja za web i Squidoo...

Uz dosada napravljene stranice (o mnogima sam već pisala ovdje, a i linkovi su sa lijeve strane) o njenom omiljenim igračkama i crtićima, zadnje što sam napravila su slijedeće stranice:
- o torbama za pelene specijalno dizajniranim za tate: Tata treba torbu za pelene!
- o preslatkim baby bodijima: Najslađi baby bodiji na Zazzle.com
- o prekrasnim haljinicama za krstitke: Najslađe haljine za krstitke
-Vodič za kupovinu dječjih kolica.

Znam da će mame uživati u ovome! :)

- 19:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv