Image Hosted by ImageShack.us

Procjena dolazi iz lošeg iskustva.A iskustvo? Pa iz loše procjene...

nedjelja, 25.11.2007.

Moje ozljede

Puno ste puta čuli kako ljudi nekim tetovažama obilježavaju neke događaje u svom životu...
E pa i ja to radin,al ožiljcima... Iman ih stvarno velik broj,al ja ću ode napisat neke meni drage.


6. Desna noga,kraj zgloba - ožiljak koji je nastao prilikom rađenja jaslica 2005.Potezala san neki gips,i tribala san otkidat komad grane koji mi je bia prislonjen na nogu.I cap! Samo sna vidila komad svoje noge kako beživotno leži na podu. Iskrvarila san cili pod,2 šugamana. I još danas stoji taj mali kružić na mojoj nozi,a izgleda ka da me je neko čikon taka...

5.Livi guz - kad san bila mala krava me malo takla repon po faci i ja sna pala na vile.Sva srića bilo je više slame,pa nije bolilo.Osta je mali ožiljak,isto okrugli,al se ne vidi puno... Volin ga jer je kravlji :)

4. Stomak,liva strana - kad je bila prevelika oseka,a ja san imala muda skočit s mula na glavu i ogratat o kamen. Bilo je dosta krvi... I komada kamenja...

3. Livo kolino - na tom kolinu ima svega,al najupečatljiviji je onaj ožiljak od peseka. Nije me ni tia ugrist (valjda) al me u igri uvatia za kolino i raskrvaria ga. Ostala mi je jedna crta,ma nema veze...
Jedna manje-više...

2. Poviše usne,mala crta - kad sam pala s velike nizbrdice u rolama...4 zuba na mistu mrtva (ispala),bolilo je previše,a tako se malo vidi...

1. Na obrazu,livom - okrugli,od varičele. Mrzila san ga u početku,al je sad dil mene. Još mi je nekako čudan,al san se navikla...

Možda ste primjetili,al moja cila liva strana je puna okruglih ožiljčića i tih sranjica...

Al ono,dobro je to... Ka švicarski sir,al hu kers :)


...i najnovija ozljeda mi je ova na desnoj nozi,stala san na staklenu čašu pri izlasku iz kreveta ...

(maloprije)

To bi van bilo to,ako neko ima sličnih problema,slobodno se obratite,može li bit gore od mene?


Image Hosted by ImageShack.us

- 17:27 - Komentari (21) - Isprintaj - #