Image Hosted by ImageShack.us

Procjena dolazi iz lošeg iskustva.A iskustvo? Pa iz loše procjene...

subota, 20.10.2007.

about this here:

: A ono,ka šta vidite počela san vračat blog u normalu,dala sna mu da ponovno diše. I iako post pišen svakih 10 dana,ipak ga i pišen.
I iako postovi nisu iste kvalitete ka oni prije,trudin se.Trenutno mi je inspiracija dala nogu ( LoL ),tako da čekan novu...
Inače sa mnon je sve okej,hvala šta se brinete :S
Jedino me tu i tamo stisne sa školon jer san prokleto debel kampanjac,pa ono... Krpin se nekako...
E i ka šta znate u tijeku je nova sezona BB-a,šta je,bar po meni - svake godine sve lošija i lošija...
Sitite se sam Saše,koji je razbija sve po redu i nie ga bilo briga od 1. dana oće li mu guzica ispast iz kostima dok se bude tušira.
Ugl. kandidati mi se sve više čine nekako obični,karakterno nedovoljno jaki za tu pizdariju zvanu Big Buraz.
Aj bacit ću 2-3 o svakome jer nezna šta pisat :

Stipe - paaa... Ono...Lik ima dobar karakter skroz,nekad zna malo impicavat,al 'onin' medvidon na 'onin' leđima... Sve mu je oprošteno! dead

Krešimir - neman uopće neko mišljenje osin šta smišno govori. rolleyes

Hrvoje - ža mi je šta je izaša jer je zna napravit atmosferu u Kući,al očito ga je više zabrinjavalo šta seronje van kuće govore... nut

Goran - najpametniji u kući,al nekad puno pametuje.Nekad me nerva.Nekad je dobar. zijev

Vedran - najsmišniji i najmoćniji lik u kući. smijeh

Arsen - prvo sna mislila da je neki Extra Big preserator sa dobrin tilon,a kasnije san skontala da ima nešto u glavi osin Monice Belucci. zujo

Valentino - taj bi od Biblije napravia Bon Ton po njegovon.Puno zna bit naporan,al popravlja se...smokin

Martina - meni draga. Stalno se ceri,al to me ne iritira...Odma je okej. thumbup

Vita - ka ono ... Čokolada deblja... I btw Šola ne igra odbojku! rofl

Mirela - slažen se sa nekin njenin stavovima i razumin zašto ima neke svoje 'la ispade',al ne razumin zašto je ušla u kuću kad zna da ima problema sa 'kontrolom'.Znala je da će naletit na neke koji je neće razumit. eek

Tessa - glumi,pa ne glumi... Dobro pleše. Nikad ništa pametno nije rekla. bang

Senka - prestani lizat Arsena ( fino ),viš da mu nisi favorit. Nominira te - želi da odeš vanka,a ne da mu se ušuljaš u krevet.Aj ti moja pisat poeziju! rolleyes

Ivana - ženski Goran,prepametna za ovaj show koji traži niski IQ. yes

Maja-Paola - okej,pretiha,ka kućni miš. Jao njoj ako joj se Stipan vrati ... wink

Mateja - jučer ušla. Mogla bi zaminit Mirelu ako ova otprhne... eek

Mogla sna i više pisat,al znan da se neki nebi složili sa mnon jer svak vidi ono šta bi vidit tia.

Ah ... Iden ća,tipke me mole da ih ostavin na miru...


* Jučer sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet. Danas sam mudar. Stoga mijenjam sebe. Sri Chinmoy *


(ovo mi je trenutni favorit)


# : smijeh

- 12:30 - Komentari (18) - Isprintaj - #