Image Hosted by ImageShack.us

Procjena dolazi iz lošeg iskustva.A iskustvo? Pa iz loše procjene...

utorak, 03.04.2007.

Moje trenutno stanje=debelo sranje

Amo od najvažnije sporedne stvari u životu...

Nogomet -zbog te jedne utakmice Dinamo:Hajduk Ivana neće doć u selendru pa nećemo u Ara i sve vodi jedno s drugin i to je razlog zašto mi je pomalo usran dan...I još je ona sjebala nogu...Ae bar će se malo odmorit.Iako neznan kakve ona veze ima sa nogometon :S

Lova -iman je fala bogu.Ali mi se čini da ću je se morat odreć odlaskom u St jer ću nakupovat svega i svačega.neka zvuči kako god,ali kupit ću sve šta mi padne u ruke!Neću gledat,neću štedit!Troši!Razmažena san i briga me!

Ljubav - majko moja mila (MMM)!Ako nečega nema onda je to to.Jer stvarno ne da neman sriće nego mi je...!Neda mi se objašnjavat.

Prijatelji -sve po starom,svakin danon sve bolje!Više muških-manje ženskih!

Vrlo dobro je - to šta san dobila danas 2 petice i jedna od njih je ta iz engleskoga!nastavnice oprošteno van je! Dan je proša relativno dobro jer je bilo sve okej.Znači nisan nigdi pala,slomila ništa,ubila nikoga.Dobro je i to šta san danas ,tj.ja i Marina našle napokon temu o pisanj referata iz povijesti.tako triba! Sve u zadnj čas!

Vrlo loše je -šta primjećujen da meni dragi ljudi gube nekakvu nadu u bolje sutra i šta mene to užasno jebe u mozak.I u srce najviše...
I loše je to šta će mom Goru doć jedan plik računa za pretplatu...Oprosti!I loše je to šta san neki dan pala niza skale i skoro slomila nogu.Iman takav feeling da mi je puka mišić,ali prolazi pomalo.I najvažnija je pegula danas.Prolila san neko vruče ulje po ciloj kuhinji.Kad je stara to vidila...dead!Ali aj.Pitate se kako sad ne izgledan ko Freddy Kruger?Pa neznan ni ja!Viša sila!

To bi van bia neki ala tjedni report.Zašto?Pa zato šta mi je dosadilo gledat ovu doli jadnu priču...Eto!

Ae pozdrav...nadan se da ovo nije zadnji post u praznicima!Nadan se...rolleyes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Obožavan ovu sliku...jednostavno mora bit tu :)

- 21:02 - Komentari (42) - Isprintaj - #