Image Hosted by ImageShack.us

Procjena dolazi iz lošeg iskustva.A iskustvo? Pa iz loše procjene...

nedjelja, 21.01.2007.

Jeste li znali da...?

Zahvaljujući Nikši,mene dopalo ovo čudo.Tako da...I dobro je reka,ovo ne dolazi sa cool liste na nas smrtnike,pa eto.
Sad ću ja reć koju pametnu!


1.Od kad znan za sebe,na mene se lipe bolesti,nesriće i ostale 'sitnice'
1.bolest je bila užasno jaka upala pluča.Nakon tjedan dana kašljanja,kisanja i curenja krvi na nos,odvela ma mater u doktora.
Kako je moj doktor bia star i sklerozan,i btw preziva se Pivalica,to opravdava sve.I tako on uzme one slušalice kako bi čua kako dišen.I ja normalno udahnila kubik zraka i on sluša,sluša ...I nikako da mi makne to sranje sa pluča.Disala san tako teško da mi se svakin udisajen činilo kako ću se obalit na pod.I nakon par minuta on mojoj materi kaže da mi ne čuje rad srca!Hellou??Ne radi mi srce?Imala san 5 godina,a sićan se predobro!Disala san šta san jače mogla tako da mi je ponovo potekla krv iz nosa.Uputia me ha hitnu.Kad su došli po mene,došla je moja prva susida,Vera,jer mi je auto(Zastava) bila na popravku.Naopako sve!I tako mi dojemo u bolnicu i meni se izmiri temperatura 42°!Joj!Gorila san ka vatra!Nakljukali su me antibioticima i svakakvim sranjima dok mi to nije opalo.Nakon dva dana san bila upućena kod specijaliste za Uho,Grlo,Nos.Tamo su mi vadili briseve iz svih mogučih rupa(ma ne toooo!) i ispostavilo se da san alergična na 12 stvari.Ne sićan se svih,ali to su od prilike bili:trava,perje,pelud,maslina,mačija i pasija dlaka,ambrozija...I nakon toga se stanje poboljšalo.Bila san okej...Nekih 3-4 miseca.Tada su počeli problemi sa probavon,ne nisan imala proliv nego tvrdu stolicu(mrzin se radi ovoga šta pišen)!I završila san na hitnu.Koliko san puta bila doli,ja mislin da su taj cili odjel nazvali po meni:)!Dali su mi neku inekciju i dalje se ne sićan.Probudila san se na zahodu i držala san zelenu jabuku u ruci.Nisan osijećala ni ruke ni noge.Funny!Haha...Smirilo se stanje...Bilo je sve pod kontrolon.Dok nisan krenila u školu.U međuvremenu san padala,razbijala se itd.Sićan se jednog pada.Bilo je to iza zgrade u St-u.Kraj Brodomerkura.Vozila san role koje su se vezale kožon oko noge,a kotači su bili željezni.Ka da ih je neki hanibal dizajnira:)I ja san bila ponosna na njih,mislin da su muzejski primjerak.Krenila san niz 10 metara dugu nizbrdicu i pala priko kamenčića.Udrila san glavon u pod i na mistu su mi ispala 4 zuba.Mater me nosila uza skale,a po rukavu joj se slivala krv.To bi bilo to.

2.jednom prilikom sam...
Žiletom otkinula pola obrve.E...Ma sviđa mi se jedan lik,to je bilo u 3.razredu i ja san umislila(ma i bila je istina)da iman debele obrve.I tako ih ja odlučila skratit,tj.osakatit:).
Toga dana sam sa tetom trebala ić u Viganj na more,ali sam ja htjela na Trstenicu:D.I dok sam stajala u WC-u,u oči su mi upale obrve(ne,nisu visile do kapaka ako ste na to prvo pomislili) i pomislila sam kako bi bilo da ih malo odsićem.I tako sam stajala par sekunda i odlučila da je vrijeme za rezanje.Uzela sam očev žilet i polako ga prislonila obrvi:)...
No pod je bio sklizak i ja sam se spotaknula i pala...Tako kako sam i kliznula,učinila sam pokret rukom koji je unakazio moju čupavu obrvu.Počela sam plakat od jada!
Ajme!Uzela sam materinu olovku za oči i pokušala prikriti momentalnu čelavost.Bilo je okej,bar san ja tako mislila.No kada me teta ugledale!Zavarlia je od smiha!Nije mogla na noge stat!
I otišavši na palžu u moru se digla cijela olovka,pa je komično postalo tragično!Obrve nije bilo!!!Ali sam morala sutra ićna trstenicu.Stavila sam olovke,naravno.No 'on' je to prokužio.Pravio se lud.Nije mi reka...Fala...Pouka ove priče:žilet je za noge,a pinceta za obrve!

3.Neću blitvu & lešo meso...
UH!Svaki put kada je bio ručak...Uzimala bih salvetu viška.Lagala san da mi treba za nos,ali ustavri mi je trebala za...007-sarma agent!
Uvik kad mi ručak nebi bio po volji,trpala sam sve u salvetu.Stara nije shvatila dok jedan put nisam natrpala blitve i kada se okrenila,pravila sam se da brišem nos.Poanta je u tome šta mi je dobar komad blitve ostao visit sa nosa:)KOMA!Od toga dana nikad se više nisam usudila uzet salvetu viška...

4.Moja prva javna sramota je bila...
Na pričesti.Nakon tjedana mukotrpnog ponavljanja i učenja ove recitacije...Ja sam blokala!Došao je taj dan kada sam trebala stat ispred oltara i velikog broja publike,jedan dio sam dobro napravila,ali drugi sam zastala.Ta pauza mi se činila kao vječnost!Do mene je stajao pop i počeo me tiskat laktom i govorit mi dio teksta koji sam zboravila.Koja bruka!I kada sam ponovno krenula,uhvatila me štucavica.Mislim da su se moji starci uvatili za glavu...Samo san čekala kada će se uputit prema vratima od crkve.Ali sve se dobro svršilo(:D)!Nakon toga smo poput neandrtalaca navalili na janjetinu(ja nisam).I dok su se moji doma zalivali vinom,ja sam u sobi pokušavala zaboraviti svoju prvu javnu sramotu:)

Prenosim na :Antoniju,Teu,Monophobica,Marinu i Hippycu!
Keep goin'!

- 02:02 - Komentari (32) - Isprintaj - #