Image Hosted by ImageShack.us

Procjena dolazi iz lošeg iskustva.A iskustvo? Pa iz loše procjene...

petak, 01.12.2006.

Elizabeta Šabić

cerekOvako moran napisat ovaj post zato šta mi ova BETTY puno znači.Danas je 1.12.!Točno prije 15 godina je ovo čudovište ispalo iz p.m. kako bi meni prominilo život...Danas slavi rođendan,ali san ja naravno bolesna i necu moc ic...aaa,pokoro moja...Necu je moc gledat kako se ubija!partyHaha...Njeno puno ime je Elizabeta Šabić i dobila je ime po starogrčkoj ovci koju su uzgajali radi kvalitetnog mesa.Njeni ponosni vlasnici su: Zdravka i Ante,ali ima i braju Zlatka.ludMogu rec da mi je ona jedan od najboljih i najdražih prijateljica.
Ona je uvik tu kad mi nešto tirba,kad se smijen i kad plačen.Jedinstvena i originalna osoba koja je uvik spremna za zajebanciju,akciju i ludovanje.JEDNOM SMO SE PRILIKON TAKO ISMIJALE U KATAMARANU DA JE ONA PLAKALA,ALI NECU REC RAZLOG,MNOGIMA BI SE ZGADI ŽIVOT.deadIma težak karakter.Ima dana kad bi se samo svađala.Lako se zaljubi,a još lakše odljubi.Za nju iman razne nadimke,ali ih se pola ne sican.Svidi joj se dnevno 100 muških.
E moja bleso...Zna čovika izbacit iz takta radi sitnicebang.Nije tvrdoglava ka magare(ka ja) pa se s njom moš lako dogovorit oko nekih stvari.O njoj vam necu puno pisat jer je stvarno jedna perfektna osoba koju nemoš opisat u jednom postu...Volin je najviše i previše mi znaci!!Uvik ce mi bit u srcu i njeno ce mi ime tec u krvi!!!Ona je kraljica!
evo van njen msn pa je upoznajte bolje: betty_princesss@hotmail.com

ev van i njena slika(malo je ispala FUNKY!!!)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 15:50 - Komentari (10) - Isprintaj - #