Whisky bar

MIIj.jpg To see a world in a grain of sand And a heaven in a wild flower, Hold infinity in the palm of your hand And eternity in an hour. William Blake (1757-1827)

16.11.2010., utorak

Artemesijanci

Kratka priča o kraju svijeta i novom naraštaju.


Svi prozori su daskama prekriveni. One su čavlima zakucane. Žbuka pada sa zidova, praznovjerni mrmljaju.
I sada kada se sve raspada opet se ne uklapam. Pomislim dok sam gledao siva lica prestrašenih ljudi oko sebe.
Pa što radim tu. Ništa, donio sam im hranu, nakon toga opet se vraćam van.
Iako je postignut konsenzus znanstvenika i religijskih vođa kako dolazi kraj svijeta, ja im ne vjerujem. Sve je jednako kao i prije godinu dana. Mirisi i priroda, samo nema ljudi.
Ok znanstvenici kažu da će antimaterija progutat materiju, a vjernici kažu da je to gniev boga jer smo griješili. Imamo i new agere i ufologe koji kažu da su svemirske civilizacije odlučile uništiti ljudsku rasu jer predstavljamo prijetnju cjelokupnom svemiru.
Koješta.
Meni je svaki dan isti i kada bih se ufurao u priče ovih ljudi možda bih i ja zabrijao kao i oni. A oni već čuče po skloništima pola godine.
I tamo se tresu od straha.
Niti se ne peru niti održavaju bilo kakvu higijenu i odriču se svakog užitka.
Ne, potpunuo su se prepustili propadanju. Čekaju taj dan smrti.
Pa dobro i bez kraja svijeta smrt čeka svakog pojedinca, ali to ne znači da zato mora prekinuti svaku brigu o sebi i okolini i prestati uživati u lijepim stvarima.
Barem su ljudi za vrijeme epidemija krajem srednjeg vijeka i u renesansi se prepuštali užitcima prirode, ali ovi ništa. Znanstvenici traže razloge zašto nas baš taj dan antimaterija nije pojela i dokazuju kako baš sutra hoće, ufolozi kanaliziraju poruke galaktičkog carstva a praznovjerni samo mrmljaju svoje molitve. Prekjučer su jednu djevojku optužili da je vještica. Jedva sam ih s još nekolicinom svojih kolega dostavljača zaustavio da je ne linčuju.
Ali čak niti tada djevojka nije željela otići s nama. Strah je bio prevelik. Naime, čak i ako sumnjaju da će kraj svijeta doći, nekako su u ovoj izolaciji razvili strah od vanjskog svijeta, strah od prirode. Misle da se vani odjednom nakupilo divljih zvijeri.
Ufolozi šire paniku o nekakvim raznim komandoskim jedinicama vanzemaljaca koji love ljude što se nisu skrili. Religiozni ta bića nazivaju demonima, a znanstvenici tvrde da vani postoje džepovi antimaterije nevidljivi ljudskom oko koji čovjeka naprosto dezintegriraju.
Pouzdano vam mogu reći da toga vani nema, ali oni vjeruju i svakim danom u izolaciji strah im je sve veći.
Stoga je i sve veće nepovjerenje prema nama, koji smo ostali vani.
Misle da smo sklopili neki savez ili da smo roboti,ma već ovisno o grupi kojoj pripadaju.
A mi smo samo dostavljači hrane. Neke obične maneštre od krumpira i sličnih pizdarija. Malo pašte, ali nikakvi specijaliteti.
Na početku su u centrima kuhali neku finu klopu, tipa pohano meso, ali i oni su počeli razvijati panični strah i počeli su pripremati sve bljutaviju hranu. A normalno je da su oni razvili strah kada su i sami pripadali tim skupinama apokaliptičara, kako ih volim nazivati.
Za posao dostavljača su se javili uglavnom oni koji su nekako bili imuni na taj strah ili nisu vjerovali u kraj svijeta ili ih jednostavno baš briga. A nakon prve godine izolacije osim dostave morali smo se početi baviti lovom Jer, kako su se svi povukli prestalo je s uzgojem životinja i mi ih sada ganjamo po šumama kopljima, lukovima i strijelama, a nađe se i pokoja puška. Onda to odnesemo u centar, tamo ovi spreme hranu i mi je dostavimo. Moram priznati da baš nešto ne uzgajamo voće i povrće. Beremo sa stabla i vadimo iz zemlje kako priroda sama stvori u skladu s njezinim ciklusima. Tražimo zabavu, a poljoprivreda je malo preozbiljna. Možda kada ostarimo. Sada samo dostava i lov, popračena pjesmom. Mnogo pjesama smo napravili i izmislili novi muzički žanr.
Tako da sada jedini koji živimo vani smo mi veseli dostavljači lovci. U svom umu zaljubljenom u stare mitove ja nas nazivam djecom Hermesa i Artemide.
Artemesijanci!
(osim što je kombinacija imena dva božanstva ovo Art bi se odnosilo na našu sklonost pjesmi, a mesijanci, hehehehe, humoru).
I kako stvari stoje mi ćemo naslijediti svijet.


- 17:04 - Komentari (0) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Komentari On/Off

Opis bloga

Priče, pjesme, filozofski i rock and roll eseji.



Linkovi

o meni

Ime: Marin Tomić

Sviram u grupi: Gerila, Družba bijesnih lisica

Svirao: Ventil inc., Eksplozija, Mario Furka & Štićenici, OŠ Sulud III


Moji romani

Cyber Joint

John Buddha, vječno putovanje heroja




Potpuni opis stanja svemira podrazumjeva smjesu (superpoziciju) svih mogućih njegovih stanja......Jednostavno govoreći, u modelu mnogo svjetova, ako se nešto može dogoditi, onda će se i dogoditi, a najbolje uporište ima u činjenici da svjesni život postoji životom svakog čovjeka.

(Werner Heisenberg, Promjene u osnovama prirodne znanosti...Kruzak, Zagreb, 1998. str 136)






"Zar može poginuti zmaj od zmijskog otrova? reče. - Nego uzmi natrag svoj otrov. Ti nisi dosta bogata da bi mi ga mogla pokloniti." Na to mu guja pade ponovno oko vrata i lizaše mu ranu.

(Friedrich Nietzsche, Tako je govorio Zaratustra, Grafos, Beograd, 1987. str 70)



Osnovni alat za manipulaciju sa stvarnošću su riječi. Ako možete kontrolirati značenje riječi, onda možete kontrolirati ljude koji moraju koristiti riječi. (Philip K. Dick)





Svaki dio materije može biti shvaćen kao vrt pun biljaka i kao ribnjak pun riba . Ali svaka grančica biljke , svaki ud životinje , svaka kapljica njihovih sokova još je jedan takav vrt ili jedan takav ribnjak.
(Gottfried Wilhelm Leibniz , izabrani filozofski spisi , Monadologija ,Naprijed , 1980. Zagreb , str 272)








"Središte" je, dakle, područje svetoga u pravom smislu riječi, područje apsolutne stvarnosti.Isto tako, svi ostali simboli apsolutne stvarnosti (Drvo života i Drvo besmrtnosti, Vrelo mladosti itd.) također se nalaze u nekom središtu. Put koji vodi do središta je težak put (durohana) i to se potvrđuje na svim razinama stvarnosti: tegobno obilaženje oko hrama, hodočašće na sveta mjesta, herojski pohodi puni opasnosti u potrazi za Zlatnim runom, Zlatnim jabukama, Travom života itd., lutanja labirintom, teškoće onoga koji traži put do samoga sebe, do "središta" svoga bića itd. Staza je strma, zasjana opasnostima, jer ona je zapravo ritual prelaska iz profanog u sveto, iz kratkotrajnog i iluzornog u realnost i vječnost, iz smrti u život, od čovjeka k božanstvu.
(Mircea Eliade, Mit o vječnom povratku, Jesenski i Turk, Zagreb, 2007., str 32)







"Razdvajanjem magijskog i logičkog uma čovjek je izgubio svoju iskonsku prirodu i zauvijek prekinuo sklad čovjeka sa samim sobom i sa svemirom." (Ernesto Sabato, Prije kraja - Sjećanja, VBZ, 2006. Zagreb, str 100)





ARHIVA


FILOZOFIJA
Stvarnost i iluzija:
*Melancholia i Tristanov akord
*Točka omega i teorija kaosa
*Tko je Antikrist? (gnosticizam i paranoja u filmu Antichrist Larsa Von Triera)
*Tiamat vs Marduk – materija vs forma u filmu Prometheus
*Obrnuta uzročnost
*Paralelni životi
*Paralelni svijetovi
*Ima li razlike između stvarnosti i iluzije
*Suprotnosti i totalitet
*Rad ili nerad?
*Fire walk with me
*Preobrazba ribice prevoditelja u Levijatana strašnog
Svijest i samosvjest:
*Smrt i samosvjest
*Samosvjesni strojevi
*I'm Not There - tko sam i što sam?
*Zen oranje
*Fontana mladosti i univerzalni um
*Utjecaj voodoo religije na rock muziku i suvremenu filozofiju (zombie argument)
*
Nastavljamo na temu zombija u filozofiji
*Filozofija i tehnološke inovacije
*Promatran sam, dakle jesam
*Zabavni park Zemlja, transhumanizam i identitet (kritika)
*IDEJA vs TIJELO
Zlo:
*Gnosticizam, fatalizam, paranoja u Izvještaju o slijepcima Ernesta Sabata
*Moralna stvarnost u filmu "Fire walk with me"
*ART & RAT – It's a Yin Yang thing
*Malleus maleficarum ili o uzvišenosti skolastike
*Zlo
*Crna kronika i dobre vijesti
*Herostrat
*Vodite ljubav a ne rat
*Empatija kao osjetilo za dobro i zlo
Sloboda volje:
*Crowley vs. Kant
*Velvet Underground i mazohizam
*Antinomija ljudskosti
*Sloboda volje i moralna odgovornost
*Automati dužnosti
POLITIKA
Utopija, antiutopija, globalizacija:
*Antiekspertizam
*Antiutopija kao dokaz slobode volje
*Ganja & beyond
*Knjiga-Cyber Joint
*Muzika kao temelj ustava i privremena autonomna zona
*Magijski i logički um Ernesta Sabata i mogućnost utopije
*Patokracija
*Prvi Papa spektakla
*Tolerancija i religije
*Luđaci
*Ideja jednakosti i žrtva
*Individualizam i socijaldarvinizam
*Antitehnološka predavanja s Liburnicona
Terorizam:
*Meki terorizam
*Meki terorizam II
*Žrtvovanja
*Napadi i posljedice 11. rujna
Teorija zavjere:
*Teorija zavjere vs. institucionalna teorija
*Bohemian grove i maškare
PRIČE
*Metaludilo
*Sun dance
*Artemesijanci
*Monumentalni dan
*Kod duhova
*Put kroz vrijeme
*Žrtva - Jesus died for somebody's sin but not mine
PJESME
*Epska pjesma John Buddha
*Tarot karte
*Tamni osvit crnog sunca
*Komet sonet
*Priroda i društvo, sile i reakcija
ROCKERICA
Antologijski albumi:
*Epizoda 1.- Jon Spencer Blues Explosion "Now I Got A Worry"
*Epizoda 2.-Ugovor s Đavlom-The Cult "Electric"
*Heroj kulture
*Rock n' roll suicide
Beyond the song
*David Lynch & Roy Orbison
*Stairway to heaven
*Rock pjesme o smrti
*Rock and roll u službi srdžbe
*Utjecaj mitologije na pjesmu «The End» grupe «The Doors»