There won't be another time.


What a wonderful world.

02.07.2008., srijeda

Osjecam da mi organizam trune, osjecam kraste u zelucu, bolove prouzrocene protokom krvi u arterijama i venama, ranjivost jetre,podrhtavanje pluca.Sve je to (bilo) zanemarivo dok si (bio) tu. Predivna je ta prividna toplina u podsvjesti.

...o nama o vremenu kojim prolazimo.
Ubojstvo boli,
nedostatak prasine,
miran tok,
tisina,adrenalin i opet
hedonizam.


Razmisljam.

Nakazo vrati se u svoj ograniceni cirkus,
pokazi ljepoti ljudskoga roda svoje deformirano tijelo
prekriveno alergijskom tkaninom priljepljenom uz trulo meso.


"Nisu svi koji lutaju izgubljeni,"


May I kiss your wound,
maybe that will heal
my soul. Free me from
this tomb, light my darkness
make me (whole)
let me take your hand
and together we shall fly
to a lonely place, where
as lovers we can die.
In a land so dark, seven
moons, eternal nights, wish
a sky of thousand stars,
yes for us there is no light...
There (waits) no lights.

[neki moji crtezi]
[...62...]
[...63...]
[...64...]





- 01:26 - ...comments... (11) - ... - ...

<< Arhiva >>

...



Kad smo došli tu mogli smo vidjeti ono što su Oni željeli da vidimo.

linkovi:
[...salad fingers...]
[...happy tree friends...]
[...angry alien productions...]
[...pingvini...]
[...looney tunes...]
[...south park...]
[...the simpsons...]



We dance and the music dies.




[neki moji crtezi]
--[...1...]--
--[...2...]--
--[...3...]--
--[...4...]--
--[...5...]--