Just a word or two...

29.07.2006., subota

sailes up...flow into the sunset!

Čudno je kad gledaš one sleezy klišej razglednice i misliš si: danas ljudi više nemaju inspiracije,sve je isto. Ah da,sve je isto. trudi se da ne propadneš i uđeš u svakodnevnu rutinu truleži i besmislenosti iz dana u dan, u savršeni krug gdje je jedini izlaz kraj monotonije, iliti kraj života.
ali zapravo, kada zanemariš sav onaj photoshop, možda i uvidiš da ti on samo trati vrijeme,koje je u ovo doba preužurbano i precijenjeno. današnjica je napravila od svijeta nemogućnost da stane i pogleda razglednicu drugim očima i jednostavno se divi jednostavnosti i ljepoti koju nam je priroda pružila. no, o takvim uvjetima sada ne možemo pričati zbog zagađenosti, ne samo okoliša,koji još uvijek pokazuje svoju veličanstvenost, nego i svih onih umova koji bezbojno teku u jednom smjeru, ne pokušavajući pogledat u drugu stranu i razbiti strah. da, upravo zbog vremena mi propadamo. zbog modernog doba, napredovanja, natjecanja, ljubomore i dosade. kako tehnologija nepreduje i kako se ljudski vijek produžuje, tako i ljudski duh ide u beznađe. trendovi se slijede bez razmišljanja, makar ne pokazuju onoliko zadovoljstva koliko je željeno. takva žudnja se ne može zadovoljiti. megalomanija je sve prisutnija. da,naravno, tu su i pojedinci, ljudi koji su zadržali dio razuma i nadu da im život neće biti neka jadna monotonija. nekad se prevare, nekad zadrže svoje uvjerenje makar se ne uklopili u društvo. traže sebi slične i kako tako su zadovoljni svojim postojanjem. divim se onima koji su uvidjeli jednostavnost i smirenost života, koji žive po svojim pravilima miran i ispunjen život. kojoj vrsti ljudi tko pripada? koliko mora biti teško doživjeti nakakvo prosvijetljenje kada se čini da svakim danom ima sve više zatucanih ljudi i zatupljenih pogleda.

Neki dan sam vidjela razglednicu zalaska sunca. nije mi se učinila previše posebnom. jučer sam vidjela istu razglednicu, ali ovaj put sam bila očarana. zašto? ovaj put sam vidjela razglednicu na nebu, fotkala sam zalazak sunca i shvatila da je priroda na papiru previše podcijenjena svojom uobičajenošću, da nije ni čudo što su ljudi zanemarili okolinu. gledanje zalaska uživo je neprocijenjivo. sve što postoji u prirodi i oko nje je fascinantno i vrijedno svakog poštivanja.

Kad netko pita u čemu je tajna uspjeha? moj odgovor je: Tajna ne postoji, ona je u svima i svemu. Pojedinac treba imati dovoljno hrabrosti i strpljenja da se istrgne iz savršenog kruga i potraži ono što ga zaista usrećuje. Tada je uspjeh nadohvat ruke. Zar nije u tome cilj, da kad napokon skončaš svoj život okružen lažnim idilama i iluzijama onih koji su slijedili većinu, možeš reć: Postigao sam što sam htio.


opis slike



- 12:38 - your turn... (25) - print - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Image hosting by Photobucket

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Tutor.blog.hr

tu možete naći dobre dizajne,hand made:
deadflydesigns

Bloodmoon
Oftza
Nia & Lee

e-mail:
svratiko@net.hr

"Ludilo je iznimka među pojedincima, ali pravilo u grupama."
- F. Nietzche

"Cijeli svijet je pozornica a svi muškarci i žene su glumci na njoj."
W.Shakespeare

"Ništa nije tako nevjerovatno da ne može uvjeravanjem postati vjerovatno"
Ciceron

"Kad imaš sve, ne vidiš ništa, progledaš tek kad nemaš ništa"
W. Shakespeare

"Nekima se može pomoći samo tako da im se ne pomaže".
J.P.Sartre

"Vladati nad sobom najveća je vlast"
Seneka

"Love, love is a verb
Love is a doing word
Fearless on my breath
Gentle impulsion
Shakes and makes me lighter
Fearless on my breath

Teardrop on the fire
Fearless on my breath

Nine night of matter
Black flowers blossom
Fearless on my breath
Black flowers blossom
Fearless on my breath

Teardrop on the fire
Fearless on my

Water is my eye
Most faithful mirror
Fearless on my breath
Teardrop on the fire of a confession
Fearless on my breath
Most faithful mirror
Fearless on my breath

Teardrop on the fire
Fearless on my breath

You're stumbling in the dark
You're stumbling in the dark
"

Image hosting by Photobucket

"You do something to me that I can't explain.
So would I be out of line if I said "I miss you"
"


"...So pardon me while I burst into flames.
I've had enough of the world, and its people's mindless games.
So pardon me while I burn and rise above the flame.
Pardon me, pardon me...Don't ever be the same.
...
So pardon me while I burn and rise above the flame.
Pardon me, pardon me...Don't ever be the same...
"

Image hosting by Photobucket

Linkovi





"I do dream you
Allow me to believe you are the real me
I see you breathing under water
See you on both sides of a door
I didn't mean you to fathom what you bought
I'm away and anywhere to suffice
Every life filled with what will be
If my own will is from me
How do I take another mirror
How do I drink the whole shore
I do greet you
And slam the door in your face
You come in anyways
It's a long, long time before this takes place
I answer these these questions now
As to why I'm the only one
Who carries answers to their fathers
Who carries grey sky to the sun
I'm not the railway
I leave all of it to the air
Passing highway's traffic just lying there
Carry me away
Come in anyways
Both sides of the door
The closed and open door
"

"...The world's a roller coaster
And I am not strapped in
Maybe I should hold with care
But my hands are busy in the air saying:

I wish you were here
I wish you were...
"

Music Video Codes by VideoCure.com


for my best friend...
"...It's driven me before and it seems to be the way
that everyone else gets around.
But lately I'm beginning to find that when
I drive myself my light is found.

Whatever tomorrow brings,
I'll be there with open arms and open eyes, Yeahhh
Whatever tomorrow brings, I'll be there...I'll be there.

Would you choose water over wine....hold the wheel and drive?...
"

Image hosting by Photobucket


"And it's been awhile
Since I could hold my head up high
And it's been awhile since I first saw you
And it's been awhile since I could stand on my own two feet again
And it's been awhile since I could call you

And everything I can't remember
As fucked up as it all may seem
The consequences that I've rendered
I've stretched myself beyond my means

It's been awhile
Since I can say that I wasn't addicted
And it's been awhile since I can say I love myself as well and
And it's been awhile since I've gone and fucked things up just like I always do
And it's been awhile but all that shit seems to disappear when I'm with you

And everything I can't remember
As fucked up as it all may seem
The consequences that I've rendered
I've gone and fucked things up again

Why must I feel this way?
Just make this go away
Just one more peaceful day

And it's been awhile
Since I could look at myself straight
And it's been awhile since I said I'm sorry
And it's been awhile since I've seen the way the candles light your face
And it's been awhile but I can still remember just the way you taste

And everything I can't remember
As fucked up as it all may seem to be
I know it's me
I cannot blame this on my father
He did the best he could for me

And it's been awhile
Since I could hold my head up high
And it's ben awhile since I said I'm sorry
"

Image hosting by Photobucket