srijeda, 09.03.2011.

nije me sram

Kupila sam kartu! Sad jedva čekam taj petak 10.6. koji je ujedno i zadnji dan ljetnog semestra. Kud ćeš bolje. Ok, osim što taj tjedan imam dva kolokvija. Ma nema veze. Jedva čekam da čujem 30 Seconds to Mars.

Ne znam jesam li spomenula, ali opet sam krenula na tečaj ruskog. Volim ruski. Volim slušati rusku glazbu. Volim slušati ruski pop, ruski punk, ruski rock, ruski metal. Volim slušati Ruse kako govore ruski.

Trebala bih ići ovo ljeto u Rusiju. Naravno ako će mi se dati ići. Valjda neću biti preumorna ili mi se mama neće predomisliti. Jako se voli predomišljati. Tako sam prije 3 godine trebala ići u Finsku jer sam se upisala na fax a onda se predomislila. Baš je lijepo kad te mama tako vuče za nos a zna da žarko želiš posjetiti neku zemlju. I sada mi je čudno što je tko olako pristala na Rusiju a Rusija je dvaputa skuplja od Finske. Ah, vidjet ću što će biti.

- 20:03 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>