dns je bilo dorro!!! :))

nego da ne duljim...tnx svima na komentarima! i fkt sry ljudi kaj nisam pisala
posteve al jednostavno nisam imala volju nit neku insprraciju za to tak da..
ovak dns je "dotična" osoba dobila po "njonji" od "dotične" osobe zbog "dotične"
osobe..he-hesmijehznam da niste nis skuzili al jbg nezelim o tome u detalje,sam zelim rec da mi je fkt drago kaj je "dotična" dobila po "njonji"..smijeh...hmm..neznam o cem da pisem...makar iam tooga fkt puuno al jbg nedamise jednostavno mise neda!! smijeh
evo pisat cu vam drugi put o rodendanu na koji cu ic..he-he vec unaprijed znam da ce bit nenadjebivo dorro!!! weeee..smijehcerek..a nis..begam ja...cao ljudiii..uzivajte :DDD..xDsmijehpartysmokin...E DA..ja sam in love..cerekcerekcerek.. :P a sad fkt idem..pa-pa!

15.05.2007. u 23:33 | 25 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

ja..
i
moi..
NENADJEBIVO
dobar
život!!
×D..

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr