...not for sale...

...pokupi taj papirić; pozdravi tetu; napiši zadaću; operi suđe; nemoj se svađati; ustani i prepusti mjesto starijem; ne otimaj tuđe igračke; nemoj vikati; nemoj histerizirati; smiri tenzije...budi dobra curica!
...ili ne...možda ipak još jedna mala trivijalna pojavica u našem velikom i užurbanom svijetu.

Kad su vas majke i očevi odgajali, kad su vas učitelji učili pisati slovo d, kad su vam profesori obnavljali osnovnoškolsko znanje o pridjevima, jesu vam dali definiciju pridjeva DOBAR?!

Nije prirođena, naučena je, dobivana i pružana tijekom cijelog života, na ovaj ili onaj način. Možete je sresti na cesti, ali samo ako to doista želite. Možete joj zabraniti ulaz na bilo koja vrata vaše sebićnosti. Možete je naglo pokrenuti i naglo zaistaviti. Možete ju prisiliti da nestane. Možete je potkupiti, žalosno, ali i realno...zašto bi jedan pridjev bio ne-korumpiran, zar da riječniku oduzmemo još jednu negativnu riječ?!
Ma možete svašta, to je i čini toliko trivijalnom. U potpunosti je vaša, manipulirate njome, ona je vaše vlasništvo. Ali je samo jedna, vaša. Tuđom dobrotom ne možete manipulirati, ne možete je tek tako pridobiti, ne možete je kupiti - ljudstvo zaposleno u 3. sektoru djelatnosti često nije upoznato s tim proizvodom ljudskog roda pa vas ne bi znali uputiti gdje ga možete potražiti.
Dok hodate ulicom, znat ćete tko je dobra osoba, možda....trivijalno!

Dobro se dobrim vraća!
A tko će biti prvi?!


29.04.2008. | 20:56 | 6 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


...just me...


...ja, ja sam...list spoznaje o samoj sebi kojemu se još ne nazire kraj...ja jesam, samo je to važno...


Linkovi

mirna

kaja

magdalena

hupserka

bubba

tena

rocket queen

tina

marinko

ivana




..da napišem koga ili što volim ili pak ne volim, da napišem o čemu razmišljam - sve je to relativno...

prijatelji...oni znaju tko su
neprijatelji..."Nisu ti prijatelji svi koji rastegnu usta i pokažu zube!" (nizozemska poslovica)

kako se osjećam..." Želim znati o čemu se radi u ovoj predstavi prije nego što završi!" (Piet Hein)
...želi upamtiti da: "Oni kojima je najteže uvijek govore najmanje."



Pearl Jam - Wasted Reprise

I have faced it
a life wasted
I'm never going back again
Having tasted
a life wasted
I'm never going back again
I escaped it
a life wasted
I'm never going back ... again






Judas Priest- Angel

Angel - put sad wings around me now
Protect me from this world of sin
So that we can rise again

Oh angel - we can find our way somehow
Escaping from the world we're in
To a place where we began

And I know we'll find
A better place and peace of mind
Just tell me that it's all you want - for you and me
Angel won't you set me free

Angel remember how we'd chase the sun
Then reaching for the stars at night
As our lives had just begun

When I close my eyes I hear your velvet wings and cry
I'm waiting here with open arms - oh can't you see
Angel shine your light on me

Oh angel will we meet once more - I'll pray
When all my sins are washed away
Hold me inside your wings and stay
Oh! angel take me far away

Put sad wings around me now
Angel take me far away
Put sad wings around me now
So that we can rise again




Bob Marley - Redemption song

Old pirates, yes, they rob I;
Sold I to the merchant ships,
Minutes after they took I
From the bottomless pit.
But my hand was made strong
By the 'and of the Almighty.
We forward in this generation
Triumphantly.
Won't you help to sing
These songs of freedom? -
'Cause all I ever have:
Redemption songs;
Redemption songs.

Emancipate yourselves from mental slavery;
None but ourselves can free our minds.
Have no fear for atomic energy,
'Cause none of them can stop the time.
How long shall they kill our prophets,
While we stand aside and look? Ooh!
Some say it's just a part of it:
We've got to fulfil de book.

Won't you help to sing
These songs of freedom? -
'Cause all I ever have:
Redemption songs;
Redemption songs;
Redemption songs.



Emancipate yourselves from mental slavery;
None but ourselves can free our mind.
Wo! Have no fear for atomic energy,
'Cause none of them-a can-a stop-a the time.
How long shall they kill our prophets,
While we stand aside and look?
Yes, some say it's just a part of it:
We've got to fulfil de book.
Won't you help to sing
Dese songs of freedom? -
'Cause all I ever had:
Redemption songs -
All I ever had:
Redemption songs:
These songs of freedom,
Songs of freedom.



Simon & Garfunkel - Sound of silence


Hello darkness, my old friend
I've come to talk with you again
Because a vision softly creeping
Left its seeds while I was sleeping
And the vision that was planted in my brain
Still remains
Within the sound of silence

In restless dreams I walked alone
Narrow streets of cobblestone
'Neath the halo of a street lamp
I turn my collar to the cold and damp
When my eyes were stabbed by the flash of a neon light
That split the night
And touched the sound of silence

And in the naked light I saw
Ten thousand people maybe more
People talking without speaking
People hearing without listening
People writing songs that voices never shared
No one dared
Disturb the sound of silence

"Fools," said I, "you do not know
Silence like a cancer grows
Hear my words that I might teach you
Take my arms that I might reach you"
But my words like silent raindrops fell
And echoed in the wells of silence

And the people bowed and prayed
To the neon god they made
And the sign flashed out its warning
In the words that it was forming
And the sign said "The words of the prophets are written on the subway walls
And tenement halls
And whispered in the sound of silence