west 4 life

13.02.2006., ponedjeljak

naslov

svaki j****i put me j*b* naslov neznam šta da napišem....a što se tiče ovih riječi na početku posta to tako pišem zbog profesora...ma zajebavam se....ugl. blalalabla sredio sam kosu lakom....moglo bi se reći da je prihvatljiva...ko i inače nema ništa zanimljivo tak da ću sada prestati pisati...i tako...

08.02.2006., srijeda

strava

ošišao sam se....strava...fuj blarh...neznam ni sam napisati sve zvukove koje sam napravio kad sam vidio kak me ošišala glupača....uvijek je tako....još mi legica kaže kako je super...uvijek dobro ošiša njenog brata....lucija kad te sutra dohvatim....kak sam sad živčan....brrrrrrrrrrrr....idem plakat za svojom izgubljenom kosom....šala....al stvarno bi mogao....a jebiga....malo više gela...uglavnom ajd javim vam se kad mi se nešta zanimljivije dogodi u životu(dakle ništ do sljedećeg šišanja....)!!!

06.02.2006., ponedjeljak

blabla...jebeš naslov

u zadnje vrijeme nisam mogao na net tako da vam već dugo nisam pisao post....nema veze....neznam ni šta da sad pišem ako tko ima pametnu....ili bolje glupu ideju neka mi se javi....

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>