WestSide1982

10.10.2016., ponedjeljak

Ma jel moguće ?!


Dođemo nekidan frend i ja u lokalnu birtiju na pivo, onako opušteno, bez brige i pameti.
Tipični muški odmor za mozak. Verglamo mi o glupostima i prekratko nam jedno pivo, pa moramo na drugu rundu da bi se ispričali.
Pijuckamo i sprdamo se, kad dolaze četiri klinca na cugu, onako u rasponu od 18 do 20 godina i sjedaju stol do nas. Nama obojici drago što se tako lijepo druže kao mi nekada.
No nakon naručenih kava, oni sve manje komuniciraju. Lega i ja već na trećoj rundi u punoj zajebanciji, a oni nijemi ko na sahrani.
Ma gledam ti ja njih, a oni svi tipkaju po mobitelima. Neda meni vrag mira, pošto znam jednog od njih, odem na njegovu FB stranicu da vidim šta je to tako zanimljivo. Kad oni uslikali kavu i napisali ekipa na druženju.
Jbt, oni piju kavu u kafiću i dopisuju se na fejsu. Ne pričaju i dalje.
Jel to neki novi đir? Jel trebaju svi vidjeti da su na kavi i čitati komentare? Jel se oni ne znaju drugačije družiti? Jel to neka prevelika zaraza internetom? Zašto ne piju pivo?
Možda ja nisam više normalan nakon par piva pa mi kriva slika u glavi, ali tješim se jer je tu lega i vidi što i ja. Mi popili još koju rundu, jezik se uznojio od pričanja, a oni nakon sat i po odlaze kući uz blagi pozdrav.
Jbt strašno, znači mladi nemaju više život bez interneta i raznih aplikacija. Uskoro će imati i aplikacije kad treba jesti, piti vodu, ići na wc itd.
Ta slika mi se danima potezala po mislima i morila me. Jedino riješenje je da svijet odlazi lagano u tri pm.
Ali dok je frendova i piva, neću se brinuti za svoje aplikacije !!

Oznake: internet, ekipa, kava


- 08:52 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2016 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2021 (1)
Studeni 2017 (1)
Ožujak 2017 (1)
Listopad 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Siječanj 2016 (1)
Listopad 2015 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi