4ever 2gether

subota, 04.11.2006.

...Petrusmela...

...Evo i mene...
Napokon smo obnovile ovaj naš blog,pa ču sad ja ode malo češče pisat....
Prije svega velki pozdrav Ivi & Petri koje večeras idu u grad,a ja ne mogu zato šta se moji boje da mi se nebi nešto desilo zato šta je utakmica pa če grad bit pun pijanih divljaka i pedofila.....bla bla bla.....Zato ču ja lipo ostat kuči i čitat lektiru- zlatarvo zlato,jedva ne čekan....

Jučer su Iva & Petra spavale kod Sanje(šifra),ja san in dala digitalni pa če mo valjda objavit slike u nekom od sljedečih postova....
Dok su se one tamo ˝ludo˝ zabavljele ja san čitala Dnevnik jedne narkomanke...ako ikoga zanima,ne brinite ne drogiran se...Ja nisan mogla ič kod Sanje zato šta su mi moji nešto srali...OPET!!!Grrrr....al jbg...

Planirala san objavit neku sliku na kojoj smo nas 3,al neču ja to sama ništa radit zato šta bi me njih dvi satrale jer bi ja sigurno odabrala krivu.....a štaš......a ništa....

BY:Tonka

- 23:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #