subota, 21.10.2006.

Savijet: sigurnost za paranoične 1 The code

Dobro veče ljudi! 2 je u noći a ja sam u stolici i pišem vam novi post. Danas ću vam u nekoliko koraka objasniti kako napraviti najtežu šifru za probiti ali i dalje laganu za zapamtiti.

Dao bih vam sada stranicu na kojoj možete provjeriti sigurnost svoje lozinke, ali se ne mogu sjetiti. Ak se sjetim stavit ću link u ovaj post.

Nije obavezno iskoristiti sve korake nakon prvoga. No to je uglavnom na vama.
1. osmišljavanje
Na početku je važno smisliti neku rečenisu iz svog života (nitko nema toliko prazan život da se ne može sjetiti ikakve lozinke) Ja sam smislio: Moj se pas zove Odie. I to je dovoljno.

2.prvi stupanj izmjenjivanja
Prvo provjerite na kojim sve mjestima možete upotrijebiti brojke umijesto slova (ali da slovo i brojka koja ju zamjenjuje slično izgledaju) Evo ja sam dobio: Moj se pas z0ve 0d1e.

3.treči stupanj izmjene
E ovo je zabavan dio. Izmjenite što više slova u vašoj rečenici sa raznim (njima sličnim) znakovima. Npr. !"#%&/()=?* Ja sam dobio: M0j $e pa$ z0ve 0d!e.

4.četvrti stupanj izjene
sada je na vama red da odaberete neki znak koji će vam biti umjesto razmaka. To može biti bilo koji znak ali je jako važno da ga uz samu rečenicu zapamtite. Evo moje rečenice: M0j_$e_pa$_z0ve_0d!e.

Evo šifra je gotova i sada ju samo trebamo staviti na nač korisnički račun u windowsima.

<< Arhiva >>