Free Counters
Free Counters

Neate*
layouts myspace

layouts myspace



Keyt*
myspace layout codes

myspace layout



myspace graphics

myspace graphics




Image Hosted by ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Vekyca

Opis bloga

Cao! posjetite, uživajte,komajte!!!! Bit će slika, videa, mjuze, postova i možda poneka tajna!!! Naši životi, prilike i neprilike!!!!
kiss*kissy
made by: keyt and neate

Linkovi

Vekyca
Annchy
Edek
Gracian
Made by neate
Magda and Lucija
Anchy26
Lucija
Tejicha
Adriana
xXx...Fixmybrooookenheart...xXx
Smotano djetešce
Bariša man

web stats

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layout codes

myspace layout



myspace layout codes

myspace layout



myspace layout

myspace layout


myspace layouts

myspace layouts


pimp myspace profile

pimp myspace profile


myspace layouts

myspace layouts


myspace comments

myspace comments



&

myspace layouts

myspace layouts


myspace layouts

myspace layouts


myspace layout images

myspace layout


myspace layout codes

myspace layout

utorak, 08.04.2008.

Napokon....2. post

Cao!!! Nismo vam mogle pisat ovih dana jer je bila totalma zbrka! Ja sam bolesna od četvrtka (Neate), a Keyt jučer nije bila u školi! Sve nas je poharalo!!!puknucu
Dok su neki sretni da ne idu u školu ja pucam od sreće što sutra napokon idem (u školu)!!!!!!!!! Znam da je glupo al´ dosta mi je gripetine i ležanja cijeli dan u krevetu buljit u televiziju iako ni to nisam mogla do nedjelje!!! I danas još kašljem al mi je puno boljeeee!!!!!!fino
Neznam šta je s Keyt!!??!!eek Na kratko sam se čula s njom!!! Uh, sutra ćemo se mi izblebetat!!!!!!yes
Keyt je u školi pa ja pišem post!!! Idem ja stavljat slikice!!! Za koji dan ćemo vam stavit naše slike i naših iz raza!!!!!!!!!!!
Hvala svima koji nam komaju, nastavite i dalje!!!
Pozz!!!!!!!!! ( I keyt ne moj se ljutit zbog dizz-a!!!-Čujemo se !!!)

Neate*



| CoMeNtIrAj (52) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.