Sarajevooo - Stop Existing. Start Living. - Blog.hr
Sarajevooo

Puuna sam dojmova!
Išla sam u Sarajevo prošli tjedan i mnogo toga sam vidjela i naučila. Provela sam se savršeno...čak ni put od 13 i pol sati mi nije teško pao!
Lijepo je u Sarajevu, definitivno bih ponovno otišla...jedini problemčić su mi silna brda i uske ulice. 10 puta se umoriš kad trebaš prijeć uzbrdicu od 100 metara. Noćni život traje do 2. Taksi ne možeš nać u nedjelju u 5:30 ujutro. Hrana je odlična...dovoljno je reći da sam pojela sav novac koji sam imala. Vratila sam se kući s magnetićem i maramom - i na to sam ukupno 60ak kuna potrošila :) Da ne tipkam bezveze, vidjet ćete sve na sličkama. I da, prva slika je pogled s terase stana u kojem smo odsjele. ^^





























































pozdrav ;)
11:16 - Komentari [11] - # - On/Off

<< Arhiva >>

so ambitious.
.^ ^
vječni sanjar.
24 godine.

*The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want.*

*Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you.*

*Sve što želim ja je biti svakog dana nasmijana.*

.linkovi.







Credits
design: 082dizajn || © 2010. help: x