<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
^^ idem tamo gdje je sve po mom ^^
ponedjeljak, 05.04.2010.

Mir,praznici,sama kod kuće (:
U pozadini se čuje pjesma pojačana do minimuma-tamo gdje je sve po mom.
da,da- dobri stari jinxi.
Nekad sam ih obožavala,ali nekim slučajem sam zaboravila koliko su otkačeni i dobri.
Taj njihov stil glazbe i riječi pjesama su mi zakon.Slušam ovu pjesmu i dok refren svira ja sam na drugom kontinentu, negdje daleko od svega gdje vladaju isključivo moja pravila, kao što pjesma kaže "idem tamo gdje je sve po mom".
Zatim druga pjesma "samo smijem se i smijem se i sve je isto kao prije, zamišljam da ničega se više ne sječam tananan"
°°najbolji tretman za loše dane :P
Otkad su započeli proljetni praznici sve mi ide od ruke i sve je za 5, provod, izlasci, a onda s druge strane kad se sjetim kako će brzo opet počet škola i borba s neukrotivim nastavnicima zastalima u vremenu i prostoru :P grrr. hvata me jeza O.o
prijatelji: sve 5
ljubav: odlično
Da se vratimo na današnji dan. Budim se i sve se mislim kako sam uranila,
pogledam na sat a ono već pola 12.
Pogledam kroz prozor i ugledam, kišu, tmurno vrijeme, sunce negdje dalekoo iza oblaka- pomislim ah... nemože svaki dan bit tako lijep, kao što u životu ima loših i lijepih trenutaka. No dobro.Cijeli dan provodim ispred kompa, čitam knjigu R.L. stine-a Tajni tulum. Knjiga je samim početkom pomalo zastrašujuča ali ostalo ćemo vidjet.
Odlučila sam napisati neki kratki roman koji još nije ni približno gotov, al čim bude objavljivat ću ga kroz par postova- i eto
želim vam sve najbolje dok praznici još traju i naravno SRETAN USKRS sa zakašnjenjem :/



| 22:45 | Komentari (23) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.