Komentari On/Off

Stalk me on twitter

Linkovi, djeco:

Gnu

Moj dijo svemira
Koalicija.net

Real ultimate power!!!
Planewalker

-Saturday morning breakfast cereal
-Alien Loves Predator
-Something Positive
-Order of the stick
-Percy the chicken
-Lumen&Kremen
-Monkey island
-Sob Sa Sobom
-Partially Clips
-Overkloking
-Kolumbo
-Atland
-Elftor
-XKCD
-PvP

Kset
Rasta Ites
Kamosutra

Mail me!


Blogovi koje pratim povremeno a nisu neki koji crtaju i to, ti su malo nize
Glupinickname 2
Tantarantacha
At the diner
Ribac

Crtachi i sl.:

Robert "Bob" Solanovic
Dubrafko Matakovic
Enrique Fernandez
Sideshowmonkey
Lewis Trondheim
Wayne Reynolds
Prokleti Bambij
Tony DiTerlizzi
Frano Petrusa
Nenad Barinic
Tomaz Lavric
Dario Kukich
Chris Riddell
Matt Wilson
Vinod Rams
Betsy Bauer
Matt Dixon
Paul Kidby
Crab Fu
Xaxaxa
Svagi
Ja

Animafestovi
Animafest 2004

srjeda
chetvrtak
petak

Animafest 2005

Utorak
Srijeda
Cetvrtak
Petak
Subota

Animafest 2006

Ponedjeljak
Utorak
Srijeda
Cetrtak
Petak
Subotnja dodjela
Epilok

Animafest 2007

Utorak 1
Utorak 2
Srijeda
Cetrtvak
Petak
Subota
Nedjelja

Animafest 2008

Subota 1
Subota 2
Nedjelja
Ponedjeljak
Utorak
Srijeda 1
Srijeda 2
Cetvrtak+dodjela
Epilog


ENT3RATYR0WNPUR2UNALRiSQ


Velki banner ono e

15.11.2007., četvrtak

Animafest 2007 - Srijeda

Srjead :E

Danas sam napokon dobil kompletni kartomet za cjeli tjedan i sad nema niko da mi neda da udjem nekam, muahahahah... Zapravo, to bi me malo vise veselilo da ama bas svi ljudi koje poznam nisu na neki nacin usli besplatno. I jos nisam dobio katalog za koj je pisalo da se dobije uz komplet karata, al kad mi je glupinickname dal svoj katalog koj je dobil uz besplatni ulaz, shvatio sam da mi to bas i netreba pretjerano al aj, poklopanom konju ne bulji u zube.

A sto se danas gledalo?

Fimfarum 2
Jan Balej, Vlasta Pospíšilová, Aurel Klimt, Břetislav Pojar
Češka, 2006, 90’, van konkurencije


Evo jednog odlicnog crtica koj je tolko dobar da ga ocito nisu stavili u konkurenciju jer je previse dobar. Najme, u pitanju je nesto radjeno od nekih lutaka, plastelinova, kolaza, 2d animacije... Ma svega sto su pobrali po putu. Konacni dojam je onaj predivan ceski stil animacije koj nas je obozavao nervirati u djetinjstvu. Ja sam isprva mislio da je u pitanju neki stari film jer ima samo jednog naratora, prave instrumente za muziku (malo folka malo elektricne gitare malo limene glazbe, ma zakon), lutke i sve drugo sto povezujemo sa ceskoslovackom animacijom iz veselog doba zeljezne zavjese

Zapravo, ne radi se o jednom filmu nego 4 njih vezanih slicnim stilom. Svaki je obrada neke bajke kakve smo volili bljedo gledat u djetinjstvu. Sve je tu. Ugovori s vragom, trojci blizanci koji svojom slicnoscu zbunjuju sebe i druge, planinski divovi, preruseni ekscentricni kraljevi/kalifi, boots of striding and springing, carobne vesh masine i sl. Ja se crtica nisam mogo nagledat, sve je bilo tak opaljeno i zabavno i poprilicno duhovito ak niste normalni. Jos da kreteni nisu film stavili van konkurencije, mozda bi imo neke sanse cak i pored onog zlog projekta o pcelama


Pčelin film
Steve Hickner, Simon J. Smith, SAD, 2007, 80'

Al vazno da je u konkurenciji film koj ima neke od najpoznatijih glumaca na svjetu, multimiljonske financije i glasove od ogromne kolicine publike koja se uguzila u animafest samo zato da bi jeftinije (il besplatno) gledali film od dreamworksa. Cim sam dobio glasacki listic, dal sam mu kulju unaprjed kako se slucajno nebi poslje mogo predomislit. Usput, kako je pisalo "unistite papir na oznacenom mjestu" sam ga jos nagazio i malo se popishao na jedinicu dok niko nije gledo. Prije pocetka je doso neki reziser il neki takav shonjina i objasnio kako jerry seinfeld nije mogo doc jer ima pametnijeg posla neg da provodi vrjeme u nekoj bundeva republici pred stotinjak ljudi

Crtic je, naravno, izvrstan. Svi likovi su predobri, o glasovima da ne pricam, akcijono je skroz, duhovito, simpaticno do bola, dobar soundtrack, napravljeno bez greske, ma sve je predobro, meni ne pada napamet nijedna zamjerka osim kaj mozda previse posjeca na Ants, samo kaj je ovdje u glavnoj ulozi seinfeld a ne woody allen. Ah da, jos jedna zamjerka je najodvratnija obrada od here comes the sun od koje se u grobu vrte valjda svi beatlesi, bez obzira jel zivi il mrtvi. Al osim toga stvarno moram rec da je ovo jedan od boljih crtica koje sam gledal u zadnje vrjeme

Moja konacna ocjena = 1. Nebu mene niko jebal


Snjeguljica – jutro poslije
Picha, Fancuska, Belgija, VB, 2006, 80'

Ah da, samo da spomenem da sam malo vise paznje obratio na djingl od animafesta i sve mi se vise svidja. Ima neke kotace i balone i tip na lopti i nekih bubnjeva i sve napeto i nigdje ne pise hitler-com i zakon je

Pocetak je naravno bio sa zakasnjenjem jer je ocito normalno da projekcije u 10 kasne po 20 minuta. Moja pretpostavka je da animafest suradjuje sa zetom jer ako sve zavrsi poslje pol 12, onda turisti u nocnim tramvajima placaju duplu cjenu za nocne karte koje inace niko ne kupuje. Na popisu sponzora nije bilo zeta pa pretpostavljam da su oni zapravo tajni sponzori iz sjene, bas kao bavarski illuminati i gnomi iz züricha

Ovaj crtani me zanimo i zelim mu se najebat majke otkad sam vidio naslov jer je totalno pokradena moja ideja o nastavku snjeguljice. Joooj kad je tip naiso, neki celavi kreten, sigurno je peder, crko dabogda, i odma na losem engleskom krenul srat da dizni zakurac ovo, dizni zakurac ono, a kad je spomenul da su svi diznijevi princevi totalno bezlicni i bez texta, htio sam ga opalit nogom u glavu jerbo ocito nije vidio trnoruzicu di je jadni princ samostalno uz pomoc carobnog oruzja i 3 stare babe moro razbit hrpu pikavih puzavica, vojsku zelenih goblinoida i zlu vilu koja se pretvorila u crnog zmaja koj riga kiselinu. Da sam zensko, ja bi mu za to dal pitchke kak bilo da bilo, a ovaj kreten nek si bezlicnost prodaje mami doma

Al aj, crtich je oke, nije puno krao od mene nego uglavnom iz shreka (nisam 100%, mozda je ovaj projekt zapoceo prije shreka, ipak je to belgijsko/francusko/englesko/poljsko/mordorski crtic tak da se mozda crta vec 3 desetljeca a da ja to ni neznam). Crtez je divan, animacija je predobra (par put se pokoja scena ponovi, al mene to ne smeta jer ja skroz podrzavam da se sa sto manje truda napravi sto bolji crtic), boje su jebacke, humor ukljucuje sve perverzije koje su vam pale na pamet u zadnjih pola sata (cak i sex sa krilatom starom babom na koj ste mislili dok ste citali opis fimfaruma 2), glasovi su super (posebno sto rik mayal glumi 7 patuljaka), dosta scena je kopirano direktno od diznija i to cak vrlo suptilno (ja sam se valjda jedini u dvorani smijao kad se pepeljuga progurala ispred macehe i ruznih sestara na balu). Neki stosevi su malo nategnuti il se nisu dobro prenjeli na ekran il su se izgubili u prjevodul, al inace je simpa filmich vrjedan gledanja ak imate vishka vremena. Za konacnu ocjenu sam dal dovoljan 3

Tramvaj sam dosta brzo uvatijo i odletio doma, a sad idem spavat, lakunoc

- 00:29 - Komentiruj (8) - Isprintuj - Zlinkuj