četvrtak, 06.04.2006.

trenutak istine

Budući da sam otvorio blog bio bi red upisati bar tri rečenice u nj.
Posljednjih dana sam prečesto u sjedećem položaju za računalom te se stoga ne osjećam nimalo produktivno, a upravo taj osjećaj uz već odavno u mene ukorijenjenu lijenost stvara bolnu spoznaju da sam štetočina i glavni potrošač zraka na planeti. No, želja za promjenom tog skeptičnog pogleda na život spram svih otežavajućih okolnosti, misleći pritom na prostorno-klimatske i socijalne uvijete u kojima se nalazim, polazi od životno-presudnog požudnog dijela moje persone. Pojednostavljeno: Kad bi mi netko odsjekao onu stvar mogao bih komotno poslužiti kakvoj dobrovoljnoj samoubilačkoj akciji bez predumišljaja s potpunim žarom, jer ne vidim više nikakav smisao u idejno-umnoj domeni, u toj diskrepanciji stvarnog i opipljivog materijalnog svijeta!!! p.s. u fazi sam potpunog kriticističkog realizma!

- 16:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.