< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
U meni se stvara život... Ponovno... Hoće li ovoga puta uspjeti?

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Moje drage Rode


Pretrage i važni datumi
22.03. - zadnji M.
19.04. - kućni test pokazao +
24.04. - betaHCG: 395,5
27.04. - betaHCG: 1400 + još nešto (dodam čim saznam)
3.05. - prvi pregled. Pravilan, još uvijek prazan gestacijski mjehur. Odgovara 5/6 tjedana amenoreje.
17.05. - UZV. Lijepi, veliki gestacijski mjehur i plod veličine 1,07 cm. Zabilježena je srčana aktivnost.
25.05. - pregled u Petrovoj. Cerviks 1čl., tvrd, zatvoren, uterus smekšan, veličina odgovara za 9 tjedana... Naručena za boravak u bolnici od 1.06.
01.06.-05.06. - "obrada" trudnoće u Petrovoj. E. choli u urinu, ostalo je sve uredno. Mrvica je dosegla 3,5 cm
16. i 19.06. - rutinska kontrola u Petrovoj. U cervikalnim brisevima našli Mycoplasmu hom. Ništa strašno, još jedna kura antibiotika, ostalo sjajno. Beba je duga 6,5 cm i luduje u maternici. Liječnik oduševljen, sve mjere su odlične.

wannabe mama
20.06.2006., utorak
Telegrafski kratko

Velika sam, kotrljam se na sve strane, mašem rukama, nogama i više ne znam kuda bi sa glavom, a kuda sa velikom guzom... cerek Ovo šašavo čudo je već oduševilo dva liječnika koji su zaključili da imam vrlo živahno dijete. No, to je samo potvrdilo muževu i moju teoriju - naplatit će nam klinac sve grijehe i nestašluke iz djetinstva jer genetski naprosto nema na koga biti miran!smijeh

I počinjem raditi, veselo šetajući svoj trbuh okolo naokolo... Toliko sam se tomu nadala, toliko sam sanjala da će jednom doći i taj dan kada ću moći odahnuti i smiriti se u očekivanju prvih škakljucanja, štucanja i udaraca. Sljedeća kontrola je za tri tjedna, trudnoća mi je štreberska, napredna i nema razloga za posebnim nadzorom.

Sad zaista znam što je prava sreća... cerekcerekcerek

PS. Ne ljutite se, odgovorit ću na sve komentare, samo da se malo sastanem sa mozgom zujo


- 05:47 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.