< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
U meni se stvara život... Ponovno... Hoće li ovoga puta uspjeti?

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Moje drage Rode


Pretrage i važni datumi
22.03. - zadnji M.
19.04. - kućni test pokazao +
24.04. - betaHCG: 395,5
27.04. - betaHCG: 1400 + još nešto (dodam čim saznam)
3.05. - prvi pregled. Pravilan, još uvijek prazan gestacijski mjehur. Odgovara 5/6 tjedana amenoreje.
17.05. - UZV. Lijepi, veliki gestacijski mjehur i plod veličine 1,07 cm. Zabilježena je srčana aktivnost.
25.05. - pregled u Petrovoj. Cerviks 1čl., tvrd, zatvoren, uterus smekšan, veličina odgovara za 9 tjedana... Naručena za boravak u bolnici od 1.06.
01.06.-05.06. - "obrada" trudnoće u Petrovoj. E. choli u urinu, ostalo je sve uredno. Mrvica je dosegla 3,5 cm
16. i 19.06. - rutinska kontrola u Petrovoj. U cervikalnim brisevima našli Mycoplasmu hom. Ništa strašno, još jedna kura antibiotika, ostalo sjajno. Beba je duga 6,5 cm i luduje u maternici. Liječnik oduševljen, sve mjere su odlične.

wannabe mama
08.05.2006., ponedjeljak
Glaaaadna sam!

Da li je trudnoća romantično stanje? Taj, emotivni dio mislim da ovisi o svakoj trudnici posebno, ali da je trudnoća drugo stanje, to je potpuno sigurno... Pa tako se dogodilo da više ne poznajem svoje tijelo i njegove potrebe, odnosno gradimo naš odnos iz početka. Moj muž me počeo zafrkavati, pa kaže da se moj život svodi na jelo i spavanje. No, istini za volju, to uopće nije šala već gola činjenica. Svedena sam na gotovo čistu biološku razinu i pratim instinkte. rolleyes

Nezgodno je samo što ponekad instinkti traže nešto čega nema. Primjerice, sad bih bila u stanju platiti i 100 kuna za kilogram slatke, velike neretvanske lubenice. Jučer sam maštala o tim ogromnim, duguljastim, sočnim plodovima, a pod nepcima gotovo mogu osjetiti onu božanstvenu mrvičastost... Relativno me zadovoljavaju jagode kojih sam sama, u dva dana, pojela više od kilogram. Da još ima i bresaka za kupiti, mislim da bih jela samo voće (i rižu, za kojom isto slinim...). Jesti i samo jesti, strašno nešto... Ne usudim se stati na vagu. headbang

Po pitanju spavanja, s vremena na vrijeme imam poremećaje, kao što je to očito i noćas slučaj. Probudim se jer moram na wc (tipično trudnički), a onda je lutrija hoću li natrag zaspati ili neću. Noćas nisam uspjela, a još me dodatno razbudila i Milka Babović na tv-u. Čeka me naporan dan jer će me umor primiti oko podneva, već znam kako to ide... zijev

Ma nije da se jadam, jedva sam dočekala da imam probleme kao što su ovi... Samo nek se na sljedećem pregledu (za desetak dana) pojavi mrvica i čuje srce, pa mi ništa više u životu nije potrebno... cerek


- 03:33 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.