walking cloud

srijeda, 24.06.2009.

Meteor

Nešto je i od stakla.
Na Tajlandu operacija promjene spola traje četiri sata.
Da se ne predomisle., valjda..
i.., i zanimljivo je da muškarci " padaju" , zapravo
na kastrirane muškarce..., kaže jedna vijest.,
ne, ne bih se čudio,
sjevernokorejski diktator.,
uveo je za obavezno prakticirati karaoke u vojsci.
Dok rade atomsku bombu kojom će uništiti pola zemlje, ,
da im ne opada moral.
O opadanju morala sigurno je imao poseban tečaj., .
Nogometaši koštaju više od nekih mnogoljudnih zemalja.,
a golove ne zabijaju redovno..
meteor kada udari u zemlju, sve rastopi i od pijeska napravi staklenu zdjelu.
Staklo je ogledalo svemira...,
i reći ću vam nešto o sebi.,
da se ne čini tragično, koliko zaista i jest..,
zaljubljujem se u svijet,
ja sam tvrđava od debelog stakla.,
bez ijednog prozora na otvorima.,
da svatko može ući, ako ga ne bole oči od stroboskopa.
Staklo je od meda,
i dani izgledaju topliji,
i možete me razbijati na komadiće, ali nikada
me ne možete razbiti cijelog.
Ja sam meteor.
Na zemlji.

- 00:54 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.